Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. trade marketingu

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Tworzenie i realizacja strategii trade marketingowej zgodnej z celami firmy; Współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu w celu efektywnej implementacji działań marketingowych w punktach sprzedaży; Analiza rynku oraz działań konkurencji, przygotowywanie raportów i...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...
Zobacz więcej ofert pracy

New Business Manager

Agencja Reklamowa Wizard
Warszawa
praca stacjonarna
4592 dni temu

Wizard to zespół ludzi, który tworzy kreatywną agencję reklamową obecną na rynku od 1997 roku. Stawiamy na kreatywność, bo naszym zdaniem to najskuteczniejsze narzędzie marketingowe. W naszych działaniach korzystamy z całej palety narzędzi promocyjnych, w pełni realizujących ideę komunikacji 360 stopni.


W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy ciekawej osoby na stanowisko:



New Business Manager
Miejsce pracy: Warszawa


Zadania:

 

Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało:

  • Określanie i realizacja strategii rozwoju biznesu,
  • Analiza potrzeb klientów i doradztwo,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz realizacja założonych celów sprzedażowych,
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
  • Opracowanie, sporządzanie i negocjowanie warunków umów, ofert handlowych oraz nadzór nad ich realizacją,
  • Raportowanie działań,
  • Udział w tworzeniu i rozwoju strategii marketingowej i PR’owej,
  • Docelowo zarządzanie zespołem NB.
Wymagania:

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Min. 3-letniego doświadczenia w sprzedaży (preferowane w branży mediów i reklamy),
  • doskonałych umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych potwierdzonych doświadczeniem,
  • samodzielności i inicjatywy w dążeniu do realizacji celów,
  • skuteczności i konsekwencji w działaniu,
  • odpowiedzialności i komunikatywności,
  • łatwości nawiązywania kontaktów,
  • doskonałej organizacji pracy własnej,
  • operatywności i kreatywności,
  • zaangażowania, silnej motywacji i lojalności,
  • umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej, dobrej prezencji,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.
Oferujemy:
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę,
  • Swobodę i niezależność w działaniach, ale również wsparcie zespołu,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy,
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju osobistego,
  • Udział w tworzeniu i rozwoju strategii marketingowej i PR’owej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926)
 

Podobne oferty

  • Manager ds. trade marketingu

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Tworzenie i realizacja strategii trade marketingowej zgodnej z celami firmy; Współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu w celu efektywnej implementacji działań marketingowych w punktach sprzedaży; Analiza rynku oraz działań konkurencji, przygotowywanie raportów i...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...