Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. trade marketingu

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Tworzenie i realizacja strategii trade marketingowej zgodnej z celami firmy; Współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu w celu efektywnej implementacji działań marketingowych w punktach sprzedaży; Analiza rynku oraz działań konkurencji, przygotowywanie raportów i...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...
Zobacz więcej ofert pracy

New Business Manager

Agencja Reklamowa Wizard
Warszawa
praca stacjonarna
4626 dni temu

Ogłoszenie numer: 174228, z dnia 2011-11-16

Wizard to zespół ludzi, który tworzy kreatywną agencję reklamową obecną na rynku od 1997 roku. Stawiamy na kreatywność, bo naszym zdaniem to najskuteczniejsze narzędzie marketingowe. W naszych działaniach korzystamy          z całej palety narzędzi promocyjnych, w pełni realizujących ideę komunikacji 360 stopni.


W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy ciekawej osoby na stanowisko:

New Business Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało:

  • Określanie i realizacja strategii rozwoju biznesu,
  • Analiza potrzeb klientów i doradztwo,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz realizacja założonych celów sprzedażowych,
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
  • Opracowanie, sporządzanie i negocjowanie warunków umów, ofert handlowych oraz nadzór nad ich realizacją,
  • Raportowanie działań,
  • Udział w tworzeniu i rozwoju strategii marketingowej i PR’owej,
  • Docelowo zarządzanie zespołem NB.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • Min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży (preferowane w branży mediów i reklamy),
  • doskonałych umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych potwierdzonych doświadczeniem,
  • samodzielności i inicjatywy w dążeniu do realizacji celów,
  • skuteczności i konsekwencji w działaniu,
  • odpowiedzialności i komunikatywności,
  • łatwości nawiązywania kontaktów,
  • doskonałej organizacji pracy własnej,
  • operatywności i kreatywności,
  • zaangażowania, silnej motywacji i lojalności,
  • umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej, dobrej prezencji,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.

Oferujemy

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę,
  • Swobodę i niezależność w działaniach, ale również wsparcie zespołu,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy,
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju osobistego,
  • Udział w tworzeniu i rozwoju strategii marketingowej i PR’owej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Manager ds. trade marketingu

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Tworzenie i realizacja strategii trade marketingowej zgodnej z celami firmy; Współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu w celu efektywnej implementacji działań marketingowych w punktach sprzedaży; Analiza rynku oraz działań konkurencji, przygotowywanie raportów i...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...