Dla naszego Klienta jednego z największych producentów kasetonów reklamowych, tablic informacyjn-reklamowych z branży POS poszukujemy osoby na stanowisko:
New Business Manager - materiały POS
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: NBM_0116_WAW_BUDI
Opis stanowiska:
- Pozyskiwanie nowych oraz obsługa dotychczasowych kluczowych klientów firmy w zakresie projektowania i produkcji materiałów wspomagających sprzedaż (POSM) na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych;
- Pozyskiwanie klientów sieciowych oraz ich obsługa w zakresie kompleksowej usługi projektowania, produkcji i montażu elementów wizualizacji i wyposażenia sali
- obowiązkowe uczestnictwo w spotkaniach wewnętrznych na temat realizacji projektów;
- obowiązkowe uczestnictwo w kluczowych momentach realizacji projektu takich jak: prezentacja prototypu, pierwszy montaż, spotkania w kwestiach spornych, spotkaniach statusowych
- prezentowanie firmy: możliwości projektowych oraz produkcyjnych firmy, przygotowywanie profesjonalnych prezentacji handlowych itp.;
- uzgadnianie strategii obsługi Klienta z dyrektorem sprzedaży;
- śledzenie nowinek rynku materiałów POS mogących wpłynąć na realizację zadań
- nadzorowanie projektu rozumiane jako dbałość o realizację projektu zarówno dla Klienta zewnętrznego jak i wewnętrznego
- przygotowanie oferty na firmowym formularzu ofertowym na podstawie przygotowanych danych składowych;
- współpraca ze wszystkimi działami mającymi bezpośredni wpływ na realizowany projekt oraz z produkcją za pośrednictwem kierownika produkcji;
Wymagania:
- j. angielski mile widziany
- znajomość materiałów POS mile widziana
- doświadczenie na podobnym stanowisku (udokumentowane sukcesy sprzedażowe)
- wykształcenie minimum średnie
- mile widziana baza Klientów (również placówki bankowe/telekomunikacyjne)
- branding (mile widziany)
- komunikatywność
- prawo jazdy kat. B
- obsługa komputera MS Office
Oferujemy:
- umowę o pracę
- wynagrodzenie podstawowe + prowizję
- narzędzia do pracy: telefon, komputer, samochód
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
PGB Human Resources proponuje liczne rozwiązania outsourcingowe takie jak: doradztwo personalne (rekrutacja i selekcja, audyt personalny, szkolenia), praca tymczasowa, koordynacja przedstawicieli handlowych oraz telemarketerów, obsługa personalna imprez okolicznościowych (targi, konferencje).
PGB Human Resources przeprowadza kilkadziesiąt projektów rekrutacyjnych miesięcznie. W związku z tym zapraszamy do przesyłania cv na adres rekrutacja@pgbhr.com z informacją na temat branży i stanowisk, którymi jesteście Państwo potencjalnie zainteresowani. W przypadku pojawienia się odpowiedniej oferty pracy, skontaktujemy się telefonicznie lub poprzez adres e-mail.
PGB Human Resources Sp. z o.o.
PGB Human Resources przeprowadza kilkadziesiąt projektów rekrutacyjnych miesięcznie. W związku z tym zapraszamy do przesyłania cv na adres rekrutacja@pgbhr.com z informacją na temat branży i stanowisk, którymi jesteście Państwo potencjalnie zainteresowani. W przypadku pojawienia się odpowiedniej oferty pracy, skontaktujemy się telefonicznie lub poprzez adres e-mail.
PGB Human Resources Sp. z o.o.
info@pgbhr.com
www.pgbhr.com
Specjalizacje rekrutacyjne:
- Administracja biurowa
- Budownictwo i nieruchomości
- Finanse i bankowość
- Inżynieria i Technologia
- IT
- Logistyka, Spedycja, Zakupy
- Marketing
- Medycyna i Farmacja
- Obsługa Klienta, Call Center
- Prawo
- Sprzedaż B2B
Zachęcamy również do przesyłania swojego CV również pod kątem innych projektów rekrutacyjnych na adres
rekrutacja@pgbhr.com