Nigel Frank International jest światowym liderem doradztwa personalnego, który specjalizuje się w rekrutacji Microsoft Dynamics (AX, NAV i CRM), SharePoint. .NET i BI oraz kadry kierowniczej.
Oferujemy najwięcej stanowisk pracy w dziedzinie MS Dynamics, SharePoint, .NET i BI. Nigel Frank International szybko stał się liderem na rynku, w rekrutacji Microsoft Dynamics i oferuje wiele miejsc pracy z zakresu Microsoft Dynamics, SharePoint i Business Intelligence.
Gwarantujemy poufność, integralność i osobiste uwagi, kontakty z klientami i profesjonalizm.
Monitorowanie infrastruktury telekomunikacyjnej i rozwiązywanie problemów
- Zbieranie oraz rejestrowanie incydentów
- Izolacja usterki i rozwiązywanie problemów
- Zapewnienie okresowych aktualizacji dotyczących stanu zdarzenia.
- Dostarczanie miesięcznych raportów z podsumowaniem opartym na zatwierdzonych umowach SLA.
- Monitorowanie alarmów i statusu dla bezpieczeństwa, łączności i wydajności istotnej infrastruktury
- Bycie łącznikiem między różnymi grupami wsparcia podczas awarii systemu i współpracowanie z zewnętrznymi dostawcami usług w celu jak najskuteczniejszego rozwiązania problemu
- Doskonałe zarządzanie czasem, organizacja oraz umiejętność radzenia sobie z wieloma równoległymi zadaniami i projektami przy minimalnym nadzorze
Zmiana klienta, incydent i zarządzanie problemami
- Raporty awaryjne
- Zmiana procesu zarządzania
Zarządzanie oraz procedury bezpieczeństwa
- Monitorowanie zachowanie ruchu i wykrywane anomalii
- Wykrywanie oszustw i wykonywanie procedury ograniczające ryzyko
- Tworzenie regularnych raportów na temat ruchu sieciowego
Wymagania klienta:
- Bezproblemowo komunikacja w języku angielskim;
- Certyfikacja na poziomie CCNA (najlepiej CCNP) lub równoważne doświadczenie;
- Znajomość równoważenia obciążenia i optymalizacji sieci WAN jest dodatkowym atutem;
- Znajomość rozwiązań Microsoft (Active Directory, serwery i usługi Windows);
- Znajomość procesów i procedur ITIL;
- Doświadczenie w zakresie narzędzi i metod rozwiązywania problemów sieciowych;
- Gotowość do pracy w konfiguracji wsparcia 24/5 (od poniedziałku do piątku).
Co oferuje klient:
- Dążenie do zapewnienia dobrego środowiska pracy i równowagi między pracą a życiem prywatnym, Wspieranie pracowników poprzez oferowanie ciekawych możliwości rozwoju,
- Możliwość wprowadzenia własnych rozwiązań,
- Praca w dynamicznym zespole ludzi będących częścią międzynarodowych struktur w firmie,
- Pakiety świadczeń