LKK Sp. z o.o.to ludzie z wieloletnim doświadczeniem - wykorzystując praktyczną wiedzę i osiągnięcia nauki, pomagamy naszym Klientom podnosić jakość i skuteczność ich działań. Pragniemy rozwijać się i rosnąć w siłę, nieustannie się doskonaląc. Sukcesy firm, dla których znaleźliśmy cenionych pracowników, trafnie zdiagnozowaliśmy zasoby lub otoczenie czy wyszkoliliśmy zespół, są także naszymi sukcesami.
Obecnie dla naszego Klienta, globalnego dostawcy światowej klasy innowacyjnych rozwiązań i usług biznesowych, poszukujemy kandydatów do pracy w centrum usług w Sofii.
Tworzymy Kariery, nie miejsca pracy.
Nasz cel to nie tylko zapewnienie miejsc pracy, inwestowanie w budowę kariery naszych pracowników. Nasza kultura pracy skupia się na rozwoju pracowników oraz dbałości o zachowanie balansu między życiem zawodowym a prywatnym. Oferujemy dla najlepszych pracowników bardzo dobre wynagrodzenie oraz dużą ilość nowych doświadczeń, a także możliwość rozwoju w wielu branżach i regionach.
Od 2008 roku, firma dokonała znaczących inwestycji, aby zaspokoić rosnące potrzeby naszych klientów. Jest to międzynarodowy i różnorodny zespół pracowników z różnych środowisk, kultur i narodowości. Nieprzypadkowe miejsce: Sofia, to nie tylko miasto turystyczne, ale dom dla mieszkańców z całego świata, znane na całym świecie ze swojej gościnności i akceptacji innych kultur.
Otwarty w 2008 roku oddział w Sofii jest wielojęzycznym centrum obsługa klienta. Od tego czasu rozrósł się do ponad 500 pracowników. Nasz zespół specjalistów zapewnia wsparcie techniczne i obsługę klienta w 16 językach europejskich.
- znajomość jednego z wymienionych języków,
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętności techniczne certyfikacji CCNA, konfigurowania routerów, przełączników i innych urządzeń sieciowych; IP, TCP, DNS, VPN i inne protokoły.
- umowa o prace,
- profesjonalne szkolenia,
- bardzo dobre warunki pracy,
- elastyczne godziny pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- wsparcie finansowe związane w przeprowadzką do Sofii,
- zdobycie doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi klienta indywidualnego lub biznesowego.
- przyjmowanie i rozwiązywanie problemów celem zaspokajania potrzeb klientów,
- realizacja zleconych zadań,
- współpraca z innymi ludźmi w zespole,
- utrzymanie na bieżąco z nowymi technologiami, w celu udzielenia wsparcia, jak tylko zostaną one uruchomione w rynku,
- pre-selling i up-selling, konsultacje z klientami.