Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. windykacji telefonicznej

    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z dłużnikami, Negocjowanie, ustalanie warunków oraz monitorowanie spłaty zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, Wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności, Skuteczne motywowanie do dokonania...
  • Specjalista / Specjalistka w Biurze Windykacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej; obsługę spraw na drodze sądowej; kontakt z kancelariami prawnymi i komorniczymi; archiwizacja obsługiwanych dokumentów; raportowanie prowadzonych działań i efektów pracy;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Monitoringu Należności

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Rudniki, k. Częstochowy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twoje zadania na stanowisku: Monitoring terminowości płatności; Windykacja wewnętrzna (procedura monitowania klientów) – komunikacja z klientami; Raportowanie poziomów należności oraz analiza wskaźników spływu należności – raporty operacyjne oraz zarządcze; Przegląd i realizacja...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Windykacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie Obsługa zgłoszeń dot. zaległych płatności. Wysyłka monitów, udzielanie pisemnych i telefonicznych odpowiedzi na zapytania Klientów. Analiza kont rozrachunkowych i monitoring należności zgodnie z przyjętymi procedurami. Uzgadnianie sald z...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
Zobacz więcej ofert pracy

Negocjator Telefoniczny

Getin Noble Bank S.A.
Wrocław
praca stacjonarna
2404 dni temu

poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko:

Negocjator Telefoniczny
Miejsce pracy: Wrocław

 

Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za:
  • telefoniczne nawiązywanie kontaktu z klientami banku,
  • wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,
  • motywowanie klientów do zapłaty,
  • realizowanie planów w zakresie kwot odzyskanych. 

Jeśli jesteś zmotywowany do pracy z klientem i zainteresowany rozwijaniem nowych umiejętności, zapraszamy Cię do naszego zespołu. Doświadczenie w obsłudze Klienta jest mile widziane, ale jeżeli nie masz doświadczenia w tym obszarze – nie szkodzi nauczymy Cię wszystkiego, czego będziesz potrzebować.

 

Praca planowana jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-21:00 oraz soboty 8:00-16.00.

 

Dołącz do nas, a otrzymasz:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pół lub cały etat),
  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
  • pracę w  energicznym i ambitnym zespole,
  • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.

z dopiskiem: P/OWD/NT/04/2018 w tytule wiadomości


W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie stosownej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ma Pan/Pani możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych oraz załączenie klauzuli jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym procesie rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, kontakt:
Telefon: 197 97 lub 32 604 30 01 (z zagranicy)
Formularz kontaktowy: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy (dalej „Bank”).

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są:
- w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22 1 kodeksu pracy w związku z udziałem w procesie rekrutacji w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy lub innych aktów prawnych, z których wynika konieczność wypełnienia przez Pracodawcę obowiązku nałożonego na niego przepisem prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w zakresie nieobjętym wymienionymi wyżej przepisem, na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Pana/Panią danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być:
1) podmioty świadczące usługi na rzecz Pracodawcy w zakresie:
medycyny pracy (Medicover i placówki współpracujące)

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:

1) do zakończenia rekrutacji (oraz dodatkowo przez okres 3 lat), w związku z którą aplikował Pan/Pani do pracy u Pracodawcy, jeśli nie wyraził Pan/Pani zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji;
2) do 3 lat od dnia złożenia aplikacji w przypadku gdy wyraził Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że:
1) przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO),prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) oraz prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO);
2) przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
3) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji;
4) Pracodawca powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez:
E-mail: iod@gnb.pl
Formularz kontaktowy na stronie: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. windykacji telefonicznej

    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z dłużnikami, Negocjowanie, ustalanie warunków oraz monitorowanie spłaty zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, Wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności, Skuteczne motywowanie do dokonania...
  • Specjalista / Specjalistka w Biurze Windykacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej; obsługę spraw na drodze sądowej; kontakt z kancelariami prawnymi i komorniczymi; archiwizacja obsługiwanych dokumentów; raportowanie prowadzonych działań i efektów pracy;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Monitoringu Należności

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Rudniki, k. Częstochowy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twoje zadania na stanowisku: Monitoring terminowości płatności; Windykacja wewnętrzna (procedura monitowania klientów) – komunikacja z klientami; Raportowanie poziomów należności oraz analiza wskaźników spływu należności – raporty operacyjne oraz zarządcze; Przegląd i realizacja...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Windykacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie Obsługa zgłoszeń dot. zaległych płatności. Wysyłka monitów, udzielanie pisemnych i telefonicznych odpowiedzi na zapytania Klientów. Analiza kont rozrachunkowych i monitoring należności zgodnie z przyjętymi procedurami. Uzgadnianie sald z...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...