Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy na stanowisku:
Negocjator Telefoniczny
Miejsce pracy: Wrocław
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
- telefoniczne nawiązywanie kontaktu z klientami banku,
- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,
- motywowanie klientów do zapłaty,
- realizowanie planów w zakresie kwot odzyskanych.
Oczekujemy od Ciebie:
- minimum średniego wykształcenia,
- wysokiej kultury osobistej oraz znajomości zasad poprawnej polszczyzny,
- motywacji do pracy z Klientem,
- nastawienia na osiąganie celów i zorientowania na wynik,
- umiejętności pracy w zespole,
- znajomości pakietu MS Office,
- doświadczenie w obsłudze Klienta jest mile widziane, ale jeżeli nie masz doświadczenia w tym obszarze – nie szkodzi :) nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować.
Praca planowana jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-21:00 oraz soboty 8:00-20.00.
Dołącz do nas, a otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole,
- pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: OWD/NT/01/2017 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.