Getin Noble Bank SA
poszukuje Kandydatów/ Kandydatek na stanowisko:
-
telefoniczne nawiązywanie kontaktu z klientami banku,
-
wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,
-
motywowanie klientów do zapłaty,
-
realizowanie planów w zakresie kwot odzyskanych.
-
minimum średniego wykształcenia,
-
wysokiej kultury osobistej oraz znajomości zasad poprawnej polszczyzny,
-
motywacji do pracy z Klientem,
-
nastawienia na osiąganie celów i zorientowania na wynik,
-
umiejętności pracy w zespole,
-
znajomości pakietu MS Office,
-
gotowości do pracy w systemie zmianowym (od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-21:00 oraz soboty 8:00 – 20.00),
-
doświadczenie w obsłudze Klienta jest mile widziane, ale jeżeli nie masz doświadczenia w tym obszarze – nie szkodzi, nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować.
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
-
samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
-
pracę w energicznym i ambitnym zespole,
-
pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: P/OWD/NT/10/16 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.