Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla dużej firmy usługowej na stanowisku:
NEGOCJATOR HANDLOWY
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: SPEC/ZAKUP.
Jest to praca od zaraz z możliwością długoterminowej współpracy, w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie negocjacji handlowych i ustalenie najkorzystniejszych warunków współpracy z Dostawcami ;
- Identyfikowanie nowych źródeł zaopatrzenia, poszukiwanie nowych dostawców, poszukiwanie firm produkcyjnych gotowych do produkcji na specjalne zlecenie w celu dostarczenia produktów i usług zgodnie z oczekiwaniami Klienta Wewnętrznego;
- Przeprowadzanie postępowań zakupowych;
- Współpraca z Dostawcami z danej Domeny zakupowej;
- Planowanie i raportowanie;
- Monitorowanie i analizowanie cen rynkowych produktów i usług, rynku dostawców w danej domenie zakupowej, ocena aktualnych dostawców w celu oszacowania jak najlepszych rozwiązań zakupowych prowadzących do obniżania kosztów.
- Monitorowanie/nadzorowanie jakości usług dostawców, raportowanie do przełożonego w celu zapewnienia terminowości i standardów jakościowych dostaw produktów i usług zgodnie z oczekiwaniami Klienta Wewnętrznego.
Wymagania:
- Min. 2 letnie doświadczenie w zakresie samodzielnej realizacji procesów zakupowych oraz w pracy w firmie o rozbudowanej strukturze organizacyjnej i złożonym procesie zakupowym;
- Wykształcenie wyższe – ekonomiczne lub prawne;
- Doskonała znajomość procesów i procedur zakupowych;
- Doskonała znajomość rynku dostawców usług wsparcia (administracyjne; ochrony i bezpieczeństwa, zarządzania flotą);
- Dobra orientacja w ofercie rynkowej w zakresie danej domeny zakupowej (j.w.)
- Wiedza techniczna i merytoryczna dotycząca zakresu danej domeny (mile widziane, ale nie obligatoryjne);
- Ogólna wiedza z zakresu prawa handlowego;
- Umiejętność sporządzania analiz ekonomicznych;
- Umiejętności negocjacyjne;
- Umiejętność podejmowania decyzji;
- Komunikatywność i umiejętność współpracy;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office;
Oferujemy:
Wynagrodzenie: 32,19 zł brutto za każdą przepracowaną godzinę, pracę w znanej międzynarodowej firmie i umowę o pracę.