Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142614
Warunki pracy
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera
- stanowisko decyzyjne
- praca w warunkach narażenia na stres
- wyjazdy służbowe
- wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej
Zakres zadań
- Organizuje, koordynuje i nadzoruje zadania realizowane w Wydziale PRGNG.
- Opracowuje plany, koncepcje, wytyczne w zakresie prowadzonych rejestrów: Państwowy Rejestr Nazw Geo-graficznych, Państwowy Rejestr Granic oraz dot. ewidencji miejscowości, ulic i adresów a także systemów dziedzinowych.
- Kieruje pracami w zakresie kontroli ilościowej i jakościowej w zakresie Państwowego Rejestru Granic, Pań-stwowego Rejestru Nazw Geograficznych oraz Ewidencji Miejscowości, Ulic i Adresów.
- Koordynuje pracami związanymi z nowelizacją przepisów prawnych i standardów technicznych z zakresu prowadzonych spraw w celu zapewnienia ich zgodności i spójności.
- Uczestniczy w pracach komisji granicznych w zakresie przygotowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dotyczącej granic państwa w celu zapewnienia opracowania tej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa i standardami technicznymi.
- Organizuje komisyjne odbiory prac zlecanych w ramach wydziału oraz nadzoruje i rozlicza prace wykonywane na rzecz wydziału, w tym prace ekspertów, w celu zapewnienia spójności merytorycznej i przestrzegania prawidłowej realizacji zadań.
- Nadzoruje przygotowanie oraz przeprowadzanie, przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zakupy i usługi wspierające realizację zadań wydziału w celu zapewnienia ich poprawności i wysokiej jakości.
- Opracowuje plany pracy Wydziału oraz sprawozdania z ich realizacji, uczestniczy w opracowywaniu budżetu zadaniowego, planu rzeczowo – finansowego, planu zamówień publicznych oraz planu pracy Departamentu a także w sprawozdawaniu z ich realizacji w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy Wydziału, przejrzystości i celowości działania oraz rzetelnego rozliczania efektów jego pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjne lub kartograficzne lub pokrewnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji lub kartografii, w obszarze jednostek administracji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej bądź w obszarze wykonawstwa geodezyjno-kartograficznego
- Umiejętność kierowania pracą zespołu
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Umiejętność argumentowania
- Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
- Znajomość przepisów wykonawczych dot. dyrektywy INSPIRE
- Znajomość zagadnień technicznych i administracyjnych związanych z pozyskiwaniem danych przestrzennych i opisowych
- Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość zagadnień z zakresu tworzenia baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie w Polsce
- praktyczna znajomość procesów realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych
- umiejętność redagowania i analizy tekstów urzędowych
- komunikatywność, samodzielność
- zdolność analitycznego myślenia
- umiejętność planowania strategicznego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-29 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa
lub
za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka
lub
na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane