Naczelnik wydziału

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Warszawa
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
10 godz. temu
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 146293

Warunki pracy


  • Budynek w Warszawie przy ul. Długiej 38/40 nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, przed budynkiem jest podjazd dla wózków inwalidzkich jedynie na parter
  • Praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie
  • Stanowisko zagrożone korupcją
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
  • Praca pod presją czasu
  • Narażenie na stres
  • Odpowiedzialność za prowadzenie projektów strategicznych o wartości od 50 mln zł do ponad 300 mln zł

Zakres zadań

  • Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
  • Kieruje pracami dotyczącymi opracowania zasad wyboru (dokumentacji konkursowej) i wdrażania wielomilionowych projektów strategicznych istotnych dla ochrony zdrowia w ramach Subfunduszu infrastruktury strategiczne.
  • Nadzoruje wykonanie budżetu projektów strategicznych, kontroluje kwalifikowalność wydatków .
  • Koordynuje pracami nad oceną formalną i merytoryczną wielomilionowych propozycji projektów strategicznych w ramach Subfunduszu infrastruktury strategicznej.
  • Opracowuje, opiniuje i uzgadnia projekty założeń do projektów aktów prawnych oraz dokumentów w zakresie właściwości merytorycznej Wydziału, w szczególności procedowanie uchwał.
  • Organizuje prace w zakresie przygotowywania wzorów, procesie zawierania, zmiany i rozwiązywania umów na udzielanie dotacji w ramach Subfunduszu infrastruktury strategicznej.
  • Koordynuje i prowadzi stały monitoring nad realizowanymi projektami strategicznymi w ramach Subfunduszu infrastruktury strategicznej pod względem postępu rzeczowego i finansowego oraz zgodności z zawartą umową na udzielenie dotacji, w tym potwierdza pod względem merytorycznym wnioski o płatność i rozliczenia rzeczowo-finansowe dla wielomilionowych inwestycji.
  • Opiniuje informacje, sprawozdania z zadań realizowanych przez Wydział, a także projekty odpowiedzi na interpelacje, zapytania, oświadczenia poselskie i senatorskie, czy petycje oraz inne pisma w zakresie zadań wynikających z Subfunduszu infrastruktury strategicznej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków budżetu państwa lub związane z wdrażaniem/ oceną projektów inwestycyjnych.
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania systemu ochrony zdrowia.
  • Znajomość Ustawy o Funduszu Medycznym.
  • Znajomość Ustawy o finansach publicznych.
  • Wiedza z zakresu realizacji projektów inwestycyjnych.
  • Zdolność analitycznego myślenia i pracy koncepcyjnej.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkuszy kalkulacyjnych.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Umiejętności prognozowania oraz koordynowania.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 październiak 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumantach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność kierowania zespołem.
  • Umiejętność pracy zadaniowej i nastawienie na osiąganie celów.
  • Znajomość zagadnień związanych z ochroną zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem charakterystyki podmiotów leczniczych pełniących strategiczną rolę w systemie zdrowia.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-10 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „DOI – poz. 2890"

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Naczelnik Działu ds. obsługi prawnej

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   14 000 - 15 500 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie podległym zespołem w celu prawidłowej i efektywnej realizacji zadań wyznaczonego obszaru, nadzór nad terminową i zgodną z umową oraz regulacjami PLK SA realizacją i rozliczaniem umów o usługi prawne realizowane przez zewnętrzne kancelarie prawne, nadzór...