Naczelnik wydziału

Główny Urząd Miar w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
19 godz. temu
Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145512

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Zagrożenie korupcją. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.


W budynku znajduje się winda oraz łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Zakres zadań

  • Kieruje pracą Wydziału, w tym planuje, organizuje, koordynuje i kontroluje realizację zadań
  • Koordynuje monitorowanie przebiegu procesów dot. zgłoszeń i prowadzi nadzór nad prawidłową organizacją prac serwisu utrzymaniowego, w tym zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Prowadzi sprawy związane z opracowywaniem i wdrażaniem działań mających na celu poprawę jakości obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie systemów informatycznych
  • Zapewnia terminowe dostarczanie produktów w zakresie rozwoju systemów informatycznych, w tym opracowywanie harmonogramów prac oraz opracowanie sprawozdań z zakresu utrzymania i rozwoju systemów informatycznych
  • Zapewnia komunikację z Instytucją Pośredniczącą, finansującą budowę wdrożenie systemów informatycznych, w tym sprawozdawanie wskaźników rezultatu w okresie trwałości oraz odpowiada za nawiązywanie długofalowej współpracy z partnerami systemów, z którymi realizowane są integracje API oraz instytucjami finansującymi
  • Zapewnia nadzór i współpracę z podwykonawcami w ramach zawartych umów, a także monitorowanie i kontrolę kosztów utrzymania systemów IT
  • Odpowiada za całościowe planowanie utrzymania i rozwoju systemów informatycznych, ich realizację zgodnie z harmonogramem oraz efektywne zarządzanie czasem i zasobami

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami np. Prince2 Agile, Agile
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków z zakresu współfinansowania projektów ze środków UE
  • Znajomość zasad dot. trwałości projektów cyfrowych
  • Znajomość metodyk zarządzania projektami
  • Znajomość ustawy Prawo o miarach
  • Umiejętność opracowywania dokumentacji dotyczącej przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE
  • Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • Umiejętność: współpracy, komunikacji, rozwiązywania problemów
  • Zorientowanie na osiąganie celów i dokładność
  • Umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność
  • Umiejętność zarządzania ludźmi
  • Umiejętność organizacji pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia w obszarze zarządzania projektami np. Prince2Agile, Agile
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-09 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Miar
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Elektoralna 2
00-139 Warszawa

Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl lub w kancelarii GUM w godz. 8.00-16.00.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

1. Administrator danych


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Urząd Miar reprezentowany przez Dyrektora Generalnego GUM.


2. Kontakt z Administratorem danych


Z administratorem danych może Pani/Pan skontaktować się telefonicznie pod numerem: (22) 581 93 99, osobiście lub korespondencyjnie pod adresem: Główny Urząd Miar, ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: gum@gum.gov.pl


3. Inspektor ochrony danych


Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się korespondencyjnie pod adresem: Inspektor Ochrony Danych, Główny Urząd Miar, ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@gum.gov.pl


4. Cel przetwarzania danych osobowych


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez administratora w celu:


- przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej,


- realizacji obowiązków prawnych, w tym realizacji prawa do informacji publicznej,


- archiwizacji dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


5. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych


Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z 21.11.2008 r. o służbie cywilnej oraz przepisami ustawy z 26.06.1974 r. Kodeks pracy, a także przepisami ustawy z 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W zakresie danych, które wskazane zostaną przez Państwa w przesłanych dokumentach, a których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


6. Okres przetwarzania danych


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez administratora przez czas określony w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.


7. Odbiorcy danych


Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, którym administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska stanowić będą informację publiczną (art. 29 ustawy o służbie cywilnej), a jeżeli zostanie Pani/Pan wybrany w naborze, to dane te wraz z miejscem zamieszkania opublikowane zostaną w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu oraz Biuletynie Informacji Publicznej (art. 31 ustawy o służbie cywilnej).


8. Uprawnienia


Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto w zakresie danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, co nie będzie miało wpływu na przetwarzanie danych dokonane przed takim wycofaniem.


9. Prawo do skargi do organu nadzorczego


Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/Pan, że niezgodnie z prawem przetwarzamy dane osobowe.


10. Obowiązek podania danych


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy lub przepisów ustawy o służbie cywilnej jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko w służbie cywilnej. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Aplikuj teraz