Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Praca wykonywana w siedzibie Urzędu oraz w terenie (legalizacja i wzorcowanie przyrządów pomiarowych w miejscu ich stosowania).
Praca z wykorzystaniem specjalistycznych przyrządów kontrolnych i pomiarowych.
Praca z wykorzystaniem komputera.
Budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
Warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, brak podjazdu, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.
Zakres zadań
- planuje, organizuje i nadzoruje pracę Wydziału Zamiejscowego w Inowrocławiu
- sprawuje nadzór nad prawidłowością realizacji zadań i prowadzeniem dokumentacji oraz terminowym i prawidłowym wprowadzaniem danych do systemu informatycznego
- opracowuje plany i programy prac Wydziału oraz sporządza projekty planów rozwoju działalności i sprawozdania z ich wykonania
- legalizuje przyrządy pomiarowe oraz wykonuje czynności wzorcowania i ekspertyzy przyrządów pomiarowych
- planuje rozbudowę i modernizację wyposażenia technicznego. Dba o stan techniczny i prawidłową eksploatację oraz zabezpieczenie wyposażenia technicznego i innego mienia
- współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, organami administracji publicznej, przedsiębiorcami
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego
- minimum 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołem lub pracy na samodzielnym stanowisku
- doświadczenie z zakresu metrologii prawnej
- znajomość przepisów: ustawy prawo o miarach, ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, o służbie cywilnej, Kodeks Postępowania Administracyjnego oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw
- umiejętność obsługi komputera w zakresie korzystania z arkuszy kalkulacyjnych, edytorów tekstu oraz baz danych
- umiejętność kierowania zespołem i komunikatywność
- ogólna znajomość zagadnień i obowiązujących przepisów prawnych związanych z merytoryczną działalnością komórki organizacyjnej
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- prawo jazdy kat. B
- dyspozycyjność (szkolenia, wyjazdy służbowe)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/ kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaOświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. BTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-18 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy
ul. Królowej Jadwigi 25
85-231 Bydgoszcz
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe kandydatek/kandydatów zawarte w przesłanych ofertach aplikacyjnych będą przetwarzane przez Dyrektora Okręgowego Urzędu Miar z siedzibą przy ul. Królowej Jadwigi 25, 85-231 Bydgoszcz, jako Administratora danych, w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, ale w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia 2016/679. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej. Bez wyraźnej zgody dane nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych - tel. 52 322 06 06