Naczelnik wydziału

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Warszawa
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
5 godz. temu
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 140279

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,


Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


 


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • praca w warunkach wzmożonego stresu,
  • praca pod presją czasu.

Zakres zadań

  • Kieruje pracą Wydziału poprzez koordynację i nadzór nad prawidłowością, terminowością, celowością i rzetelnością realizowanych zadań. Udziela merytorycznych wskazówek i wyjaśnień pracownikom podczas realizacji przydzielonych zadań. Motywuje pracowników i angażuje ich w realizację zadań dodatkowych. Planuje i na bieżąco organizuje prace Wydziału poprzez określenie priorytetów i hierarchii realizowanych zadań.
  • Opiniuje projekty aktów prawnych z obszaru finansów publicznych, rachunkowości oraz aktów wykonawczych i współpraca przy aktualizacji procedur i regulacji wewnętrznych. Na bieżąco śledzi zmiany w przepisach i informuje pracowników o zmianach w regulacjach prawnych.
  • Dokonuje kontroli dokumentów finansowo-księgowych pod kątem prawidłowości przypisania wydatków w ramach budżetu zadaniowego, tj. zgodnie z obowiązującym na dany rok budżetowy katalogiem funkcji, zadań, podzadań i działań. W razie stwierdzonych nieprawidłowości podejmuje działania naprawcze.
  • Sprawuje nadzór i kontrolę nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu dysponenta środków budżetu państwa III stopnia i zaangażowania środków finansowych niezbędnych do realizacji zadań. W przypadku zagrożeń wynikających z realizacji budżetu podejmuje działania naprawcze.
  • Dokonuje analizy złożonych przez komórki organizacyjne Ministerstwa potrzeb finansowych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań na kolejny rok budżetowy, celem dostosowania ich do wysokości limitu wydatków przyznanego przez dysponenta głównego.
  • Na bieżąco współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie uzgodnień, udzielania niezbędnych wyjaśnień oraz wskazówek co do sposobu planowania i realizacji budżetu.
  • Przygotowuje wyczerpujące odpowiedzi pisemne i ustne dla kontrolerów NIK podczas corocznej kontroli wykonania budżetu za dany rok. Przygotowuje wyjaśnienia dla pozostałych kontroli problemowych wewnętrznych i zewnętrznych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie finanse lub rachunkowość lub ekonomia lub administracja
  • Powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze planowania i realizacji budżetu w układzie tradycyjnym w administracji publicznej
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze planowania i realizacji budżetu w układzie zadaniowym w administracji publicznej
  • Wiedza w zakresie zasad planowania i realizacji budżetu w układzie tradycyjnym i zadaniowym, w tym: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych (głównie z zakresu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych, szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa, sposobu, trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej). Wiedza w zakresie sprawozdawczości budżetowej oraz zasad ewidencji księgowej, w tym ewidencji zaangażowania wydatków
  • Znajomość arkusza kalkulacyjnego MS EXCEL, obsługi programów finansowo-księgowych, informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
  • Umiejętność zarządzania ludźmi. Umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego, orientacja na klienta
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze sprawozdawczości budżetowej
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze ewidencji finansowo-księgowej
  • Wiedza z zakresu kontroli zarządczej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego w zakresie finanse lub rachunkowość lub ekonomia lub administracja – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze planowania i realizacji budżetu w administracji publicznej w układzie tradycyjnym), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze planowania i realizacji budżetu w administracji publicznej w układzie zadaniowym), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze sprawozdawczości budżetowej), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczeniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze ewidencji finansowo-księgowej), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-30 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: np. BF-WPiRB – naczelnik wydziału

Dokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00

Aplikacje można składać także przez ePUAP

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych osób aplikujących o pracę w MSWiA jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie przy ul. Stefana Batorego 5, kod pocztowy: 02-591.


Kontakt: tel. (22) 2500 112 lub fax (22) 601 39 88 lub pisemnie na adres siedziby.


Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym, za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@mswia.gov.pl,  może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem. Dane osoby aplikującej do służby cywilnej w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze w MSWiA przetwarzane są w celu realizacji rekrutacji na stanowisko w służbie cywilnej, na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących bezpieczeństwa.


Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO.


Odbiorcami danych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie administratora.


Podanie danych wymaganych przepisami prawa jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.


Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru PESEL). W tym zakresie osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo do dostępu do treści tych danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania, a także do ich usunięcia.


W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Aplikacje będą niszczone po upływie okresu niezbędnego do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, uwzględniając art. 33 ustawy o służbie cywilnej, jednakże nie później niż po upływie terminu wynikającego z przepisu art. 291 Kodeksu pracy.


Osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w RODO.


Przysługuje Pani/ Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mającego siedzibę w Warszawie przy ul. Stawki 2, kod pocztowy: 00-193.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Główny Księgowy / Główna Księgowa

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Nadzór i prowadzenie pełniej księgowości Spółki zgodnie z Ustawą o rachunkowości; Zapewnienie terminowości i prawidłowości rozliczeń podatkowych w obszarze CIT, VAT, WHT, akcyzy i in.; Nadzór w zakresie naliczania płac; Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych i miesięcznych...
  • Zastępca Głównego Księgowego Spółdzielni Mieszkaniowej

    Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda   Warszawa, Bielany    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: współpraca z Głównym Księgowym przy sporządzaniu sprawozdań finansowych, analiz, deklaracji podatkowych oraz opracowywaniu projektu planu gospodarczego Spółdzielni. nadzór nad realizacją planu finansowego i dokonywanie okresowych analiz ekonomicznych, kalkulacja i...
  • Specjalista ds. księgowości

    Zakład Doskonalenia Zawodowego   Warszawa, ul. Podwale 13    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Prowadzenie kompleksowej księgowości. Zarządzanie polityką rachunkowości i planem kont. Przygotowywanie sprawozdań jednostkowych i skonsolidowanych. Nadzór nad zgodnością księgowości z przepisami prawnymi i podatkowymi. Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz raportów dla GUS. Komunikacja...
  • Specjalista ds. księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres Obowiązków: Prowadzenie kompleksowej księgowości. Zarządzanie polityką rachunkowości i planem kont. Przygotowywanie sprawozdań jednostkowych i skonsolidowanych. Nadzór nad zgodnością księgowości z przepisami prawnymi i podatkowymi. Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz raportów...
  • Księgowy Spółdzielni Mieszkaniowej / Zastępca Głównego Księgowego

    Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda   Warszawa, Bielany    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z Głównym Księgowym przy tworzeniu sprawozdań, analiz i deklaracji podatkowych. Nadzorowanie realizacji planu finansowego; Ocena efektywności gospodarowania. Opracowywanie propozycji opłat dla mieszkańców. Rozliczanie faktur. Uzgadnianie kont analitycznych....
  • Główny Księgowy / Głowna Księgowa

    Medea Health   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Zakres Twoich obowiązków: Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych oraz podatkowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami. Weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych. Terminowe tworzenie obowiązujących raportów księgowych. Przygotowanie i...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Kierownik ds. Administracji Finansowo-Księgowej

    Klient portalu Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Włochy
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Ważne: aby wziąć udział w procesie rekrutacji, niezbędna jest znajomość języków polskiego i włoskiego. Osoba na tym stanowisku, podlegająca bezpośrednio Prezesowi Zarządu, będzie odpowiedzialna za: Sporządzanie sprawozdań finansowych; Opracowywanie procesów budżetowania i...
  • Menadżer ds. Sprawozdawczości Finansowej i Budżetowania

    Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Włochy
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoimi zadaniem będzie: Sporządzanie i analiza sprawozdań finansowych. Fakturowanie oraz wprowadzanie danych do systemu. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. Przygotowywanie raportów dla Prezesa Zarządu. Koordynacja procesów budżetowania, prognozowania finansowego i cash flow....
  • Junior Finance Manager

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy ambitnego i zmotywowanego kandydata na stanowisko Junior Financial Manager, który dołączy do naszego zespołu finansowego. Idealny kandydat będzie odpowiedzialny za wspieranie działań związanych z planowaniem finansowym, analizą kosztów oraz przygotowywaniem...