Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Naczelnik Wydziału Warszawa
Naczelnik Wydziału w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym

Naczelnik Wydziału w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Warszawa
praca stacjonarna
1362 dni temu
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Naczelnik Wydziału w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DAG/10/21

Stanowisko pracy : Naczelnik Wydziału Administracyjnego


Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę

 

Oferujemy:

  • przejrzyste zasady wynagradzania,
  • możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • pracę w największej agencji płatniczej w Europie.

Główne obowiązki:

  • Organizowanie prawidłowej obsługi administracyjno-gospodarczej, administrowanie pomieszczeniami Centrali Agencji - utrzymywanie administrowanych powierzchni w należytym stanie technicznym; dbałość o estetykę, wyposażenie i prawidłową eksploatacją powierzchni biurowych.
  • Nadzór nad obsługą umów najmu powierzchni biurowej Centrali ARiMR, w tym nad wykonaniem i rozliczeniem umów.
  • Udział w kompleksowym procesie pozyskania powierzchni biurowych na potrzeby Centrali ARiMR.
  • Nadzór nad prawidłową realizacją spraw związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa pożarowego, fizycznego i środowiskowego administrowanych powierzchni.
  • Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z udzielaniem upoważnień zgodnie z polityką bezpieczeństwa informacji w ARiMR, zarządzanie prawami dostępu w budynkowych systemach kontroli i bezpieczeństwa (SKD, SSWiN).
  • Bieżąca współpraca z Wynajmującymi, koordynacja przeglądów, serwisów i prac konserwacyjnych systemów budynkowych.
  • Nadzór w zakresie spraw związanych z prowadzeniem dokumentacji przeglądów technicznych systemów zabezpieczeń i systemów wspomagających, zgodnie z polityką bezpieczeństwa informacji w ARiMR.
  • Współpraca z administracją budynków, ochroną oraz firmą sprzątającą w zakresie bieżących spraw, wynikających z użytkowania, ochrony i utrzymania pomieszczeń Centrali Agencji.
  • Planowanie oraz nadzór nad zakupem usług, związanych z bieżącym utrzymaniem powierzchni Centrali ARiMR.
  • Nadzór nad organizacją przeprowadzek pracowników Centrali ARiMR.
  • Nadzór nad prawidłową obsługą sal konferencyjnych w zakresie aranżacji, obsługi multimedialnej.
  • Nadzór nad prowadzeniem spraw z zakresu zadań Właściciela Zasobu „RED – Rejestr dokumentów i spraw"
  • Współpraca w zakresie administrowania majątkiem w Centrali Agencji.
  • Przygotowanie założeń do planu finansowego w zakresie realizowanych zadań.
  • Udział w pracach Zespołu odpowiedzialnego za opracowanie i wdrożenie Planów Zapewnienia Ciągłości Działania ARiMR.
  • Inicjowane nowych rozwiązań, dodatkowych prac w celu efektywnego zarządzania procesami administracyjnymi w celu zapewnienia wysokiej jakości standardów.
  • Monitoring i działania, zmierzające do optymalizacji kosztów administracyjnych.

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Udokumentowany co najmniej 4 letni staż pracy
  • Doświadczenie w pracy w obszarze powiązanym z zarządzaniem/ administrowaniem nieruchomościami biurowymi.
  • Doświadczenie w negocjacjach umów.
  • Doświadczenie we współpracy z zarządcą budynku lub najemcami budynków.
  • Doświadczenie w zakresie eksploatacji obiektów budowlanych.
  • Doświadczenie w nabywaniu usług związanych z bieżącym utrzymaniem powierzchni/remontami.
  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetami w sektorze publicznym (budowanie, monitorowanie i rozliczanie budżetu).
  • Znajomość Ms Excel na poziomie zaawansowanym.

Wymagania pożądane:

  • Znajomość w zakresie zarządzania systemami kontroli dostępu (SKD, SSWiN, CCTV).
  • Posiadanie uprawnień inspektora ochrony przeciwpożarowej.
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych.