Urząd Dzielnicy Wawer jest częścią Urzędu m.st. Warszawy - jednego z największych pracodawców w Warszawie. Naszym najważniejszym zadaniem jest dbanie o mieszkańców i jak najlepsze funkcjonowanie Dzielnicy. Żeby dobrze komunikować się z Mieszkańcami szukamy Naczelnika Wydziału Rozwoju i Komunikacji.
dla Dzielnicy Wawer
Miejsce pracy: Warszawa, Urząd Dzielnicy Wawer, ul. Żegańska 1
Termin składania ofert: 30.04.2023
Chciałabyś/ chciałabyś przygotowywać strategiczne materiały związane z rozwojem Dzielnicy? Koordynować projekty o charakterze promocyjnym? Dbać o dialog społeczny?
- Min. 5 lat stażu pracy na podobnym stanowisku (działalność gospodarcza też może być).
- Masz min 4 lata doświadczenia w dziennikarstwie, PR, promocji, komunikacji społecznej lub social mediach , zarządzania projektami promocyjnymi lub podobne (szczegóły w ogłuszeniu).
- Wykształcenia wyższego.
- Jeśli znasz i rozumiesz wyzwania związane z promocją i komunikacją.
- Umiesz wyznaczać cele sobie i innym (idealnie jeśli pracujesz na OKRach – chętnie się tego od Ciebie nauczymy).
- Potrafisz zapalić swój Zespół i sprzedać swoją wizję.
- Jesteś samodzielny/a i czujesz autentyczną radość na myśl o tym, że dialog społecznym, komunikacja i promocja w dzielnicy są w twoich rękach.
- Z przyjemnością rozwijasz siebie i swój Zespół.
- Sądzisz, że będziesz dobrze się czuć z nami, a my z Tobą.
Treść ogłoszenia wraz ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi rekrutacji i zasady naboru znajdziesz tu: erekrutacje-bip.um.warszawa.pl
- Umowę o pracę.
- "Trzynaste wynagrodzenie", dodatek stażowy.
- Dodatki motywacyjne uzależnione od wyników pracy.
- Możesz liczyć na dofinansowanie do Twojego wypoczynku i inne świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
oraz
- Samodzielność i rozwój na wybranych szkoleniach.
- Program adaptacyjny dla nowo zatrudnionych.
- Współpracować z fajnym Zespołem, który zna się n a swojej pracy.
- Blisko pracować z Zarządem, który kieruje Urzędem i jest otwarty na Twoje pomysły.
Sprawdź ogłoszenie, może to właśnie Ciebie szukamy.