Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Naczelnik Wydziału Modernizacji i Rozwoju
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IAT/59/07/22
WZ/IAT/59/07/22
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- kierowanie pracą Wydziału, w tym: organizowanie pracy podległych pracowników, nadzór nad realizacją zadań, nadzorowanie dyscypliny pracy, dokonywanie bieżącej i okresowej oceny pracowników oraz wnioskowanie w sprawach pracowniczych,
- określanie generalnych kierunków dla modernizacji infrastruktury kolejowej w zakresie systemów i urządzeń sterowania ruchem kolejowym, telekomunikacji kolejowej i detekcji stanów awaryjnych taboru,
- analizowanie realizacji programów działań, kosztów realizacji zadań modernizacyjnych i remontowych oraz wyciąganie wniosków na ich podstawie,
- ustalanie zasad powiązań różnych typów urządzeń oraz ich integracji z systemami kierowania i zarządzania ruchem,
- opracowanie strategii wyposażania linii kolejowych oraz dokumentów związanych ze zlecaniem robót w ramach modernizacji linii kolejowych,
- zapewnianie wdrożenia założeń technicznych, ekonomicznych i eksploatacyjnych modernizowanych systemów sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacji kolejowej,
- planowanie zadań i programów inwestycyjnych, zadań remontowych oraz nadzór nad ich realizacją,
- opiniowanie nowych projektów inwestycyjnych, nowych zadań remontowych oraz dokumentów związanych z przygotowaniem i realizacją zadań modernizacyjnych i remontowych,
- koordynowanie procesu uzgadniania przez podległych pracowników opiniowanej dokumentacji opracowanej w ramach projektów.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze automatyki i telekomunikacji, w tym 2 lata w zarządzaniu zespołem,
- upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub gotowość do poddania się procedurze sprawdzającej,
- wiedza zawodowa w zakresie automatyki i telekomunikacji, ruchu kolejowego, transportu kolejowego,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność zarządzania zespołem oraz podejmowania decyzji,
- dojrzałość menedżerska.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.