Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Piaseczno Naczelnik Wydziału Piaseczno
Naczelnik Wydziału Gospodarowania Mieniem

Naczelnik Wydziału Gospodarowania Mieniem

Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Piaseczno
praca stacjonarna
2499 dni temu

Ogłoszenie numer: 1899243, z dnia 2018-01-19

Starostwo Powiatowe w Piasecznie

Starostwo Powiatowe w Piasecznie

Naczelnik Wydziału Gospodarowania Mieniem

Miejsce pracy: Piaseczno

Nr Ref.: 01/2018

 

Opis stanowiska

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

  • planowanie i organizowanie pracy Wydziału WGM,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarki nieruchomościami,
  • organizacja i prowadzenie procedur przetargowych na sprzedaż i dzierżawę nieruchomości,
  • wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Starosty Piaseczyńskiego,
  • współpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych powiatu i nadzór w zakresie prawidłowego i legalnego gospodarowania powierzonym im mieniem,
  • bieżące monitorowanie sposobu wykorzystania mienia powiatu oraz mienia skarbu państwa,
  • nadzór nad ujawnianiem prawa własności w księgach wieczystych,
  • sporządzanie projektów umów dzierżawy i sprzedaży nieruchomości.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe II stopnia,
  • min. 5 lat stażu pracy,
  • umiejętność pracy w środowisku Ms Office,
  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 2 lata,
  • znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, kodeksu postępowania administracyjnego, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
  • znajomość przepisów regulujących pracę samorządu terytorialnego,
  • znajomość topografii Powiatu Piaseczyńskiego,
  • znajomość rynku nieruchomości, w tym nieruchomości Skarbu Państwa,
  • doświadczenie w zakresie zarządzania nieruchomościami, w szczególności w zakresie obrotu oraz najmu i dzierżawy.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w zakresie wyceny nieruchomości,
  • przedstawienie koncepcji zarządzania Wydziałem Gospodarowania Mieniem.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w administracji samorządowej,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • dodatkowe ubezpieczenie, kartę Benefit.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV) i list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
  • kwestionariusz osobowy dla kandydatów,
  • dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczające wymagany staż pracy oraz wymagane doświadczenie w pracy,
  • oświadczenie potwierdzające umiejętność pracy na komputerze w środowisku MS Office,
  • oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o znajomości ustaw: znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, kodeksu postępowania administracyjnego, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
  • oświadczenie o znajomości przepisów regulujących pracę samorządu terytorialnego,
  • oświadczenie o znajomości topografii Powiatu Piaseczyńskiego oraz rynku nieruchomości, w tym nieruchomości Skarbu Państwa,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz po jego zakończeniu - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2016 r., poz. 922).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.