PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów. Poszukujemy osób na stanowisko:
Poszukujemy osób na stanowisko
Naczelnik Wydziału ds. systemu zarządzania projektami
(umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- koordynowanie procesu zbierania i uzgadniania wymagań biznesowych oraz testowania i wdrażania zmian, jak również nowych funkcjonalności systemu EPM – wykorzystywanego w PKP Polskie Linie Kolejowe systemu zarządzania projektami, opartego o technologię Microsoft (MS Project Professional + MS Project Server + MS SharePoint),
- nadzór nad stosowaniem oraz aktualizacja zapisów wdrożonej w PKP Polskie Linie Kolejowe Metodyki zarządzania projektami i portfelami inwestycji infrastrukturalnych i Podręcznika systemu EPM,
- koordynowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z systemu EPM,
- zarządzanie podległym zespołem w celu prawidłowej i efektywnej realizacji zadań wyznaczonego obszaru działalności Wydziału.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z realizacją inwestycji, zarządzaniem projektami lub z prowadzeniem analizy biznesowej rozwiązań informatycznych,
- praktyczna i teoretyczna znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE2 lub biblioteki dobrych praktyk PMI – PMBOK Guide lub standardów i wytycznych w zarządzaniu projektami - IPMA Competence Baseline (ICB), potwierdzona odpowiednim certyfikatem,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- komunikatywność, umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- umiejętność analitycznego myślenia, otwartość na zmianę, chęć poszerzania wiedzy oraz zdobywania nowych umiejętności.
Mile widziane:
- doświadczenie w roli kierownika projektu,
- znajomość platformy aplikacji webowych MS SharePoint i programu MS Project,
- umiejętność mapowania procesów biznesowych, znajomość programów MS Visio, ARIS Express lub Bizagi Process Modeler,
- znajomość procesu inwestycyjnego w obszarze kolejowym,
- znajomość zbioru najlepszych praktyk w zarządzaniu usługami IT – ITIL, potwierdzona odpowiednim certyfikatem,
- doświadczenie w organizacji i prowadzeniu szkoleń.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.