Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Naczelnik Wydziału Warszawa
Naczelnik Wydziału ds. standaryzacji

Naczelnik Wydziału ds. standaryzacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1024 dni temu
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!

Naczelnik Wydziału ds. standaryzacji

 


Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IST/40/01/22
Co zyskasz?
  • Umowę o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją
  • Opiekę medyczną
  • Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
  • Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • zarządzanie podległym zespołem,
  • planowanie i kontrola zadań wykonywanych przez podległych pracowników,
  • inicjowanie oraz koordynowanie procesu wdrażania wewnętrznych aktów prawnych Spółki tj. instrukcji, warunków, wytycznych, wymagań i standardów technicznych,
  • weryfikacja oraz inicjowanie zmian do dokumentów bazowych (m.in. OPZ, PFU) dla zachowania zgodności z obowiązującymi standardami technicznymi oraz wymaganiami interoperacyjności (TSI),
  • wnioskowanie o zmiany w przepisach powszechnie obowiązujących i wewnętrznych aktach prawnych Spółki,
  • koordynowanie zespołu w zakresie opiniowania dokumentacji projektowej dla potrzeb inwestycji w ramach standaryzacji technicznej,
  • koordynowanie zespołu w zakresie opiniowania przepisów powszechnie obowiązujących i wewnętrznych aktów prawnych Spółki w ramach standaryzacji technicznej.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy na stanowiskach związanych z zarządzaniem zespołem,
  • wiedza zawodowa w zakresie infrastruktury kolejowej, inwestycji, interoperacyjności,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność zarządzania zespołem oraz podejmowania decyzji,
  • dojrzałość menedżerska.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.

Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.

 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.