Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Naczelnik Wydziału Warszawa
Naczelnik Wydziału ds. kontroli zamówień publicznych

Naczelnik Wydziału ds. kontroli zamówień publicznych

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
praca stacjonarna
2482 dni temu

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

Naczelnik Wydziału ds. kontroli zamówień publicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/IKA/10/02/18

Miejsce wykonywania czynności służbowych: na terenie całej Polski.

Praca o charakterze delegacyjnym.


Zakres zadań na stanowisku:

  • zarządzanie podległym zespołem w celu prawidłowej i efektywnej realizacji zadań wyznaczonego obszaru działalności Wydziału,
  • monitorowanie i kontrola terminowej i rzetelnej realizacji zadań Wydziału,
  • planowanie krótko i długoterminowych zadań Wydziału,
  • organizowanie pracy wyznaczonego obszaru działalności Wydziału oraz podział zadań w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów,
  • planowanie, organizowanie, nadzorowanie prowadzonych kontroli w Spółce oraz w spółkach zależnych od PKP PLK w zakresie ich działalności, w tym w zakresie zamówień publicznych,
  • udział w kontrolach instytucjonalnych w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez PKP PLK,
  • nadzorowanie przygotowania informacji o wynikach kontroli oraz przekazanie ich kierownictwu kontrolowanych jednostek oraz członkom Zarządu PKP PLK S.A,
  • nadzorowanie współdziałania z organami kontroli zewnętrznej w zakresie związanym z wykonywaniem czynności kontrolnych.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • doświadczenie zawodowe 5 lat na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi, przeprowadzaniem audytu/kontroli w organizacji, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z zarządzaniem zespołem,
  • bardzo dobra znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność zarządzania zespołem oraz podejmowania decyzji,
  • dojrzałość menedżerska.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.