Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Naczelnik Wydziału Warszawa
Naczelnik Wydziału ds. kierowania pracą Wydziału Kontroli Radiokomunikacji i Centralnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych w Departamencie Kontroli i Egzekucji

Naczelnik Wydziału ds. kierowania pracą Wydziału Kontroli Radiokomunikacji i Centralnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych w Departamencie Kontroli i Egzekucji

Urząd Komunikacji Elektronicznej
Warszawa
praca stacjonarna
3739 dni temu


Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
Naczelnika Wydziału ds. kierowania pracą Wydziału Kontroli Radiokomunikacji i Centralnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych w Departamencie Kontroli i Egzekucji

 



Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych: jest niższy niż 6%.

Miejsce wykonywania pracy: 01-211 Warszawa, ul. M. Kasprzaka 18/20

Główne obowiązki:

  • kierowanie pracą podległego Wydziału, sporządzanie harmonogramów kontroli i planów pracy oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań Wydziału,
  • realizowanie zadań związanych z budową i modernizacją systemów monitorowania widma radiowego m.in. Krajowego Automatycznego Systemu Monitoringu Widma Radiowego, poprzez opracowywanie projektów, kierowanie projektami, udział w realizacji zamówień publicznych na zakup urządzeń pomiarowych w zakresie monitorowania widma radiowego,
  • koordynowanie działań podejmowanych przez delegatury UKE w zakresie radiokomunikacji poprzez m.in.:
    • określanie metod przeprowadzania kontroli przez delegatury UKE,
    • opracowywanie procedur kontrolno-pomiarowych,
    • monitorowanie realizacji planu kontroli,
    • przydzielanie zadań związanych z lokalizacją i likwidacją źródeł zakłóceń,
    • koordynowanie kontroli zajętości widma elektromagnetycznego,
    • koordynowanie pomiarów parametrów nadajników radiodyfuzyjnych,
    • udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie stosowania przepisów prawa w szczególności poprzez dokonywanie ich interpretacji,
  • prowadzenie kontroli, z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi, w zakresie przestrzegania przepisów prawa z zakresu gospodarki częstotliwościowej i radiokomunikacji oraz spełniania wymagań dotyczących kompatybilności elektromagnetycznej,
  • współpraca z Regulatorami innych krajów oraz instytucjami i organizacjami krajowymi i  zagranicznymi (np. ITU, IŁ) w zakresie radiokomunikacji, kompatybilności elektromagnetycznej i efektywności wykorzystania widma częstotliwościowego, a także analizowanie, opiniowanie i wdrażanie zaleceń i rekomendacji międzynarodowych w zakresie radiokomunikacji,
  • prowadzenie gospodarki aparaturą kontrolno–pomiarową w zakresie radiokomunikacji poprzez m.in.:
    • ewidencjonowanie przyrządów znajdujących się w UKE w wewnętrznej bazie danych,
    • monitorowanie właściwej eksploatacji urządzeń,
    • koordynowanie napraw i konserwacji sprzętów,
    • wyznaczanie harmonogramów wzorcowania i sprawdzania aparatury,
    • przeprowadzanie okresowych sprawdzeń aparatury,
    • określanie wymagań technicznych przy zakupach sprzętu,
  • opiniowanie projektów aktów prawnych, instrukcji i regulaminów, opracowywanie projektów zapisów w aktach prawnych z zakresu radiokomunikacji.

Warunki pracy


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Narażenie na sytuacje stresowe, w związku z obsługą klientów zewnętrznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca w siedzibie urzędu,
  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • Narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy, urządzenia pomiarowe,
  • Praca poza siedzibą urzędu,
  • Obecność wind i podjazdów w budynku.

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: wyższe z zakresu telekomunikacji

Wiedza z zakresu ustaw:

  • Prawo telekomunikacyjne wraz z aktami wykonawczymi,
  • Kodeks postępowania administracyjnego,
  • Kodeks cywilny,
  • Prawo zamówień publicznych,
  • O swobodzie działalności gospodarczej,
  • O wspieraniu rozwoju usług i sieci szerokopasmowych w telekomunikacji,
  • O kontroli w administracji rządowej.

Znajomość:

  • Technicznych zagadnień z zakresu telekomunikacji i radiokomunikacji, w tym najnowszych rozwiązań związanych z prowadzeniem pomiarów widma radiowego.

2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze telekomunikacji.

Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

Posiadanie kompetencji w zakresie:

  • komunikacji/negocjacji;
  • skuteczności działania;
  • zarządzanie zasobami ludzkimi.