Ogłoszenie o rekrutacji nr 14/2020
Naczelnik Wydziału do Spraw Komunikacji w Biurze Administracyjnym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 14/2020
Podstawowe obowiązki:
- Prowadzenie spraw w zakresie informacji i promocji programów/instrumentów wdrażanych przez CUPT.
- Prowadzenie i koordynacja działań z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej CUPT.
- Udział w działaniach informacyjnych i promocyjnych organizowanych przez właściwe instytucje w ramach systemu wdrażania Funduszy Europejskich w sektorze transportu w Polsce.
- Udzielanie i nadzór nad udzielaniem wsparcia merytorycznego beneficjentom w zakresie informacji i promocji projektów.
- Redagowanie informacji prasowych i koordynacja obsługi medialnej CUPT.
- Monitoring mediów.
- Koordynacja procesu wydawniczego (publikacje CUPT).
- Organizacja wydarzeń/nadzór nad organizacją wydarzeń CUPT lub realizowanych z udziałem CUPT/w partnerstwie z CUPT.
- Redagowanie treści w intranecie, na stronie internetowej CUPT oraz BIP.
- Nadzór nad prowadzeniem przez CUPT strony internetowej i strony w BIP.
- Nadzór nad prowadzeniem profili CUPT w mediach społecznościowych.
- Przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych w zakresie działań prowadzonych przez Wydział do Spraw Komunikacji.
- Przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów informacyjnych i promocyjnych, współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, drukarniami itp.
- Prowadzenie spraw z zakresu udostępniania informacji publicznej.
- Dbałość o kompletność akt, ich właściwe przechowywanie i zabezpieczanie.
- Informowanie o nieprawidłowościach w wykorzystaniu funduszy UE.
- Prowadzenie działań w zakresie kontroli zarządczej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
- Wykonywanie innych zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem, zgodnie z poleceniem przełożonego.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe magisterskie. Preferowane kierunki: dziennikarstwo, polonistyka, anglistyka, lingwistyka stosowana, komunikacja społeczna, socjologia, prawo.
- Min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną.
- Umiejętność szybkiego redagowania treści w języku polskim i angielskim; lekkie pióro.
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych.
- Znajomość wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji zewnętrznej.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej oraz umiejętności interpersonalne.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Inicjatywa, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Dbanie o jakość i terminowość realizacji powierzonych obowiązków.
- Gotowość do podróży służbowych, w tym zagranicznych.
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office.
Wymagania dodatkowe:
- Łatwość komunikacji oraz nawiązywania kontaktów w środowisku międzynarodowym.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Znajomość programów do obsługi graficznej – Canva, Photoshop i inne.
- Doświadczenie w roli konferansjera.
- Znajomość protokołu dyplomatycznego.