Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Naczelnik Wydziału Warszawa
Naczelnik Wydziału Administrowania Obiektami Centrali w Departamencie Administracji

Naczelnik Wydziału Administrowania Obiektami Centrali w Departamencie Administracji

Narodowy Bank Polski
Warszawa
praca stacjonarna
3389 dni temu

poszukuje kandydatów na stanowisko naczelnika do Wydziału Administrowania Obiektami Centrali w Departamencie Administracji


Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
  • wykonywanie zadań z zakresu kierowania wydziałem, w tym ustalanie zakresu
    zadań pracownikom, dokonywanie rozdziału pracy, określanie sposobu wykonania zadań i kontrola,

  • administrowanie obiektami Centrali NBP w tym w szczególności:

    • prowadzenie ewidencji pomieszczeń, ewidencji powierzchni obiektów oraz analizowanie wykorzystania powierzchni użytkowej obiektów,

    • prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem zasilania obiektów w media oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu,

    • prowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów,

    • prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz zbioru dokumentacji technicznej obiektów w formie papierowej i elektronicznej,

    • weryfikowanie potrzeb zgłaszanych do planu inwestycji i remontów obiektów, opiniowanie dokumentacji technicznej pod względem funkcjonalności i celowości robót oraz uzgadnianie harmonogramów ich realizacji,

    • prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i realizacją umów wynajmu lub użyczenia pomieszczeń w obiektach Centrali NBP,

    • analizowanie kosztów utrzymania nieruchomości oraz przygotowywanie propozycji rozwiązań dotyczących optymalizacji tych kosztów.

Wymagania formalne w stosunku do kandydata:
  • wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami,
  • posiadanie licencji zarządcy nieruchomości,
  • posiadanie minimum 5-letniego stażu pracy w kierowaniu wieloosobowym zespołem pracowników,
  • posiadanie minimum 5-letniego doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami biurowymi i mieszkalnymi.
Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydata:
  • znajomość Prawa budowlanego, Prawa o gospodarce nieruchomościami, Prawa zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi,

  • umiejętność pozyskiwania informacji z wielu źródeł,

  • zdolności analityczne, umiejętność strategicznego myślenia,

  • umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi pisemnych oraz prowadzenia korespondencji urzędowej,

  • dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność,

  • umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem,

  • umiejętność zarządzania zespołem,

  • sprawne posługiwanie się pakietem MS Office oraz językiem angielskim.

Dodatkowym atutem będzie umiejętność pracy w programie AutoCAD.