poszukuje kandydatów na stanowisko naczelnika do Wydziału Administrowania Obiektami Centrali w Departamencie Administracji
-
wykonywanie zadań z zakresu kierowania wydziałem, w tym ustalanie zakresu
zadań pracownikom, dokonywanie rozdziału pracy, określanie sposobu wykonania zadań i kontrola, -
administrowanie obiektami Centrali NBP w tym w szczególności:
-
prowadzenie ewidencji pomieszczeń, ewidencji powierzchni obiektów oraz analizowanie wykorzystania powierzchni użytkowej obiektów,
-
prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem zasilania obiektów w media oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu,
-
prowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów,
-
prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz zbioru dokumentacji technicznej obiektów w formie papierowej i elektronicznej,
-
weryfikowanie potrzeb zgłaszanych do planu inwestycji i remontów obiektów, opiniowanie dokumentacji technicznej pod względem funkcjonalności i celowości robót oraz uzgadnianie harmonogramów ich realizacji,
-
prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i realizacją umów wynajmu lub użyczenia pomieszczeń w obiektach Centrali NBP,
-
analizowanie kosztów utrzymania nieruchomości oraz przygotowywanie propozycji rozwiązań dotyczących optymalizacji tych kosztów.
- wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami,
- posiadanie licencji zarządcy nieruchomości,
- posiadanie minimum 5-letniego stażu pracy w kierowaniu wieloosobowym zespołem pracowników,
- posiadanie minimum 5-letniego doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami biurowymi i mieszkalnymi.
-
znajomość Prawa budowlanego, Prawa o gospodarce nieruchomościami, Prawa zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi,
-
umiejętność pozyskiwania informacji z wielu źródeł,
-
zdolności analityczne, umiejętność strategicznego myślenia,
-
umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi pisemnych oraz prowadzenia korespondencji urzędowej,
-
dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność,
-
umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem,
-
umiejętność zarządzania zespołem,
-
sprawne posługiwanie się pakietem MS Office oraz językiem angielskim.
Dodatkowym atutem będzie umiejętność pracy w programie AutoCAD.