Bank Pocztowy S. A.
Centrala - Biuro w Warszawie
Poszukuje osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- realizację planów sprzedażowych w sieci placówek Banku,
- aktywne wsparcie Pracowników sprzedaży,
- inicjowanie rozwiązań biznesowych w zarządzaniu placówkami Banku,
- kontrolę i koordynację działań w placówkach.
Zainteresowani jesteśmy osobami, które posiadają następujące cechy i kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość obsługi Microsoft Office,
- inicjatywa w działaniu i samokształceniu,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych kontaktów interpersonalnych,
- zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu,
- odporność na stres oraz umiejętność działania pod presją czasu,
- czynne prawo jazdy kat. B.
Wybranemu kandydatowi oferujemy:
- ciekawą pracę pełną wyzwań,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- szeroką ofertę szkoleń
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
- pakiet socjalny, opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.