Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Marki Naczelnik Wydziału Marki
Naczelnik w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami

Naczelnik w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami

GMINA MIASTO MARKI Urząd Miasta Marki
Marki
praca stacjonarna
2160 dni temu

Ogłoszenie numer: 2213339, z dnia 2018-12-21

Burmistrz Miasta Marki

ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

Naczelnik w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami

w Urzędzie Miasta Marki

- 1 etat

Naczelnik w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami

Miejsce pracy: Marki

 

Opis stanowiska

Warunki pracy:

  • Wymiar czasu pracy – pełen etat, obowiązująca norma czasu pracy w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym wynosi 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w tygodniu. W przypadku osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym obowiązuje skrócony wymiar czasu pracy (7 godzin na dobę i 35 godzin tygodniowo).
  • Miejsce pracy – Urząd Miasta Marki.
  • Specyfika pracy – praca przy komputerze powyżej czterech godzin, nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników.
  • Stanowisko merytoryczne - decyzyjne.
  • Pracodawca prowadzi Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Kierowanie Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami.
  • Prowadzenie spraw związanych z zadaniami Wydziału określonymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Marki w tym m.in.:
    • nabywanie i zbywanie nieruchomości do i z gminnego zasobu gminy,
    • przekazywanie gruntów w użytkowanie wieczyste, zarząd, użytkowanie i użyczenie,
    • regulowanie stanów prawnych nieruchomości gminnych,
    • prowadzenie postępowań związanych z ustaleniem opłaty adiacenckiej,
    • prowadzenie postępowań związanych z wypłatą odszkodowań za grunty przejęte na rzecz gminy oraz za grunty zajęte pod drogi publiczne,
    • prowadzenie spraw związanych z pierwokupem nieruchomości,
    • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji dot. wywłaszczenia gruntów na cele publiczne związane z zadaniami własnymi gminy,
    • prowadzenie procedury scalania lub podziału nieruchomości,
    • rozgraniczenia i podziały nieruchomości,
    • numeracja porządkowa nieruchomości,
    • prowadzenie spraw związanych z wydaniem decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji celu publicznego,
    • wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta,
    • prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
    • naliczanie opłat i realizacja skutków finansowych spowodowanych uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
  • Dokonywanie analiz i prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gminnego zasobu nieruchomości.
  • Bieżąca analiza regulacji prawnych i zmian w przepisach dotyczących zakresu pracy Wydziału.
  • Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, preferowane kierunki: prawo, gospodarowanie nieruchomościami, administracja.
  • Spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) tj.:
    • obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ww. ustawy,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
    • kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowana opinia.
  • Co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji publicznej.

Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:

  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa:
    • administracyjnego prawa materialnego w zakresie gospodarowania nieruchomościami w tym Ustawy o gospodarce nieruchomościami (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 2204 z późn. zm.) oraz Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz.1945 z późn. zm.);
    • Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.);
    • Ustawy prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.);
    • Ustawy o finansach publicznych (t.j.Dz.U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.);
    • Ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.);
    • Ustawy o pracownikach samorządowych (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).
  • Doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Biegła obsługa komputera, w tym obsługa pakietów i urządzeń biurowych.
  • Opinia o kandydacie z poprzednich miejsc pracy – mile widziana.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.