Burmistrz Miasta Marki
ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Naczelnik w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
w Urzędzie Miasta Marki
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
- Spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2 i 3 i ust. 4 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902
z późn. zm.) tj.: - obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ww. ustawy,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- Co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku
o podobnym zakresie zadań w administracji publicznej, - Bardzo dobra znajomość przepisów:
- prawa administracyjnego materialnego w zakresie gospodarowania nieruchomościami w tym ustawy o gospodarce nieruchomościami (t.j.Dz.U.2018.121 z późn. zm.) oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.Dz.U.2017.1073 z późn. zm.);
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U.2017.1257 z późn. zm.);
- ustawy prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.2017.1579 z późn. zm.);
- ustawy o finansach publicznych (t.j.Dz.U.2017.2077);
- ustawy o samorządzie gminnym (t.j.Dz.U.2017.1875 z późn. zm.);
- ustawy o pracownikach samorządowych (t.j.Dz.U.2016.902 z późn. zm.);
- Biegła obsługa komputera, w tym obsługa pakietów i urządzeń biurowych.
- Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań, w tym doświadczenie
w pracy na stanowisku kierowniczym, a także związane z zarządzaniem podległym zespołem. - Doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Referencje z poprzednich miejsc pracy.
- Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy – pełny etat, obowiązująca norma czasu pracy w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym wynosi
8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w tygodniu. W przypadku osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym obowiązuje skrócony wymiar czasu pracy (7 godzin na dobę i 35 godzin tygodniowo), - Miejsce pracy – Urząd Miasta Marki, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, Marki.
- Specyfika pracy – praca przy komputerze powyżej czterech godzin.
- Bezpośredni kontakt z klientami.
- Pracodawca prowadzi Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kierowanie Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami.
- Prowadzenie spraw związanych z zadaniami Wydziału określonymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Marki w tym m.in.:
- nabywanie i zbywanie nieruchomości do i z gminnego zasobu gminy,
- przekazywanie gruntów w użytkowanie wieczyste, zarząd, użytkowanie i użyczenie,
- regulowanie stanów prawnych nieruchomości gminnych,
- prowadzenie postępowań związanych z ustaleniem opłaty adiacenckiej,
- prowadzenie postępowań związanych z wypłatą odszkodowań za grunty przejęte na rzecz gminy oraz za grunty zajęte pod drogi publiczne,
- prowadzenie spraw związanych z pierwokupem nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji dot. wywłaszczenia gruntów na cele publiczne związane z zadaniami własnymi gminy,
- prowadzenie procedury scalania lub podziału nieruchomości,
- rozgraniczenia i podziały nieruchomości,
- numeracja porządkowa nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z wydaniem decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji celu publicznego,
- wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta,
- prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
- naliczanie opłat i realizacja skutków finansowych spowodowanych uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
- Dokonywanie analiz i prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gminnego zasobu
nieruchomości. - Bieżąca analiza regulacji prawnych i zmian w przepisach dotyczących zakresu pracy Wydziału.
- Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników.
- Wymagane dokumenty:
- CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy (Zał. Nr 1).
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (Zał. Nr 2),
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji (Zał. Nr 3). - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikacji kandydatów niepełnosprawnych).
- Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
- Termin składania dokumentów – do godz. 16.00 dnia 8 maja 2018 roku.
- Miejsce składania dokumentów – Kancelaria Urzędu Miasta Marki, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki (Pokój nr 13). Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko – Naczelnik w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
w Urzędzie Miasta Marki”. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu w Urzędzie Miasta Marki nie przekroczył 6 %.