Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibisbudget.Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Multi Hotel Revenue Manager dołączy do zespołu RM w Biurze Zarządu w Warszawie. Będzie odpowiedzialny za analizę przychodów i zysków z działalności hotelowej, efektywne wykorzystywanie instrumentów ”revenue management” w celu zwiększenia przychodów i optymalizacji zysku, udział w kształtowaniu polityki cenowej hotelu a także regularne monitorowanie działań konkurencji.
Wymagania:
- min. 3 lat doświadczenia w sektorze hotelarskim (jako Revenue Manager)
- praktycznej znajomości kanałów dystrybucyjnych
- znajomości narzędzi do zarządzania przychodami (EasyRMS)
- wykształcenia wyższego (preferowane z zakresu finansów, ekonomii lub zarządzania)
- biegłej znajomości języka angielskiego
- znajomości programów MC Office, w tym doskonała znajomość arkusza kalkulacyjnego EXCEL
- wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych
- bardzo dobrej komunikacji i umiejętności prezentacji
- samodzielności w działaniu i podejmowaniu decyzji
- dążenia do wyników, ukierunkowania na realizację celu
- innowacyjności i operatywności w działaniu
- certyfikat RM DIM i RM PRO będą dodatkowym atutem
Oferujemy:
- atrakcyjny system premiowy
- możliwość podjęcia nowych wyzwań zawodowych w dynamicznym zespole
- odpowiedzialne zadania o zasięgu ogólnokrajowym
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w największej sieci hoteli w Polsce
- możliwość rozpoczęcia kariery międzynarodowej w strukturach sieci AccorHotels
- szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.