The Global Leader in Microsoft Recruitment
Established in 2006 in Newcastle UK, Nigel Frank International has rapidly grown into the global leader in Microsoft recruitment. With additional offices in London, Berlin, New York, San Francisco, Dallas, Melbourne and Singapore, we offer our Microsoft Partner and End User clients unparalleled access to the widest range of high calibre candidates.
MS SQL Administrator baz danych
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: 21.11. HK
Opis Stanowiska:
- Analiza i usprawnienie infrastruktury w trybie pracy 24X5
- Analiza potrzeb biznesowych, projektowanie i wdrażanie infrastruktury IT
- Interakcja z biznesem w celu zrozumienia potrzeb, zaprojektowania i wdrożenia infrastruktury IT.
- Badanie, ocena i dostarczanie rozwiązań technicznych w celu spełnienia zdefiniowanych wymagań biznesowych.
- Identyfikacja alternatyw i przedstawianie zaleceń spełniających potrzeby użytkowników
- Zapewnienie priorytetu dla wszystkich requestów i zarządzanie nimi zgodnie z wpływem.
- Monitorowanie incydentów i problemów we współpracy z kolegami z różnych lokalizacji na całym świecie.
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli cechuje Cię:
- 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość MS SQL 2008/2012
- Bardzo dobra znajomość technologii Microsoft solutions (Active Directory
- Wiedza z zakresu Hyper-V lub Vmware - advanced virtual machines configuration
- Znajomość procedur i procesów ITIL.h.kovel@nigelfrank.com
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju kompetencji personalnych oraz osobistych w renomowanej firmie
- Centralną rolę w ciągłym usprawnieniu naszego wsparcia dla biznesu w naszym nowym zespole
- Elastyczne warunki pracy
- Zatrudnienie na cały etat w rozwijającej się organizacji.
- Możliwość koordynowania procesów testowych w wielu zespołach organizacji
- Szkolenia i treningi
- Praca w środowisku międzynarodowym
- Benefity pozapłacowe: m.in. ubezpieczenie zdrowotne , karty sportowe, zniżki do kina i inn.
- Dodatkowo zapewniamy profesjonalne szkolenia i udział w międzynarodowych konferencjach.