Convergys - jesteśmy amerykańską korporacją, zajmujemy się zarządzaniem relacjami z klientami, zatrudniamy 125 tysięcy osób w ponad 150 contact centers znajdujących się w 31 krajach.
Obecnie do swojego oddziału w Lublinie w związku z rozwojem nowej linii biznesowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Tworzenie i promocja treści forum oraz planowanie kalendarza aktywności
- Moderowanie dyskusji
- Budowanie zaangażowania społeczności
- Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz analiz porównawczych
- Tworzenie i optymalizacja treści na stronie internetowej
- Tworzenie i optymalizacja treści www w oparciu o analizę kontaktów w tym zapytań FAQ
- Analiza trendów i postów na forum społecznościowym – przygotowywanie raportów ilościowych i jakościowych
- Analiza trendów i kontaktów infolinii i www – przygotowywanie raportów ilościowych i jakościowych dla celów zarządczych, sprzedażowych optymalizacji kosztów, kanałów kontaktów i /zapotrzebowania na treści konieczne do utworzenia (FAQ, porady, posty etc.)
- Codzienny kontakt operacyjny z infolinią
- Cykliczne spotkania z osobami odpowiedzialnymi za obsługę Społeczności, sporządzanie raportów ze szkolenia, czynności naprawczych i rekomendacji korekty zachowań
- Współpraca z działem Serwisu, PR i Marketingu
- Dbanie o dobry wizerunek forum i marki
- Uczestnictwo w rozwoju kanałów samodzielnego rozwiązywania problemów klientów
- Lekkie pióro, doświadczenie dziennikarskie, w moderacji forum, mediach społecznościowych będzie mile widziane
- Zainteresowanie technologiami i elektroniką użytkową
- Błyskotliwość, pomysłowość, kreatywność, chęć współtworzenia ciekawego miejsca do dyskusji
- Dokładność, dociekliwość, rzeczowość oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- Odporność na stres, kultura osobista, asertywność, dystans do siebie, umiejętność dyskusji z roszczeniowymi rozmówcami
- Umiejętność pracy grupowej
- Wysoki poziom analityczności
- Mile widziana podstawowa znajomość SEO, kryteriów optymalizacji w wyszukiwarce Google
- Szybkość reakcji
- Dyspozycyjność, również w trakcie wieczornych i weekendowych dyżurów zdalnych
- Znajomości MS Office, umiejętności graficzne i video będą mile widziane
- Znajomość produktów elektroniki użytkowej takich jak GSM, AGD, RTV będą mile widziane
- Znajomość podstaw systemów zarządzania treścią CMS mile widziane
- Dobra znajomość mediów społecznościowych
- Doświadczenie w zarządzaniu forum, fun page’a na FB, Twitterze, Youtube, praca w komunikacji wewnętrznej lub dziennikarstwie
- Zdolności analityczne, wyciągania wniosków
- Dobra znajomość narzędzi takich jak Excel (mile widziane) Access, inne narzędzia przydatne do analityki
- Znajomość narzędzi do tworzenia filmów/gifów, umiejętność ich tworzenia (mile widziane)
- Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta
- Umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet socjalny (bezpłatna opieka medyczna, Karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, imprezy integracyjne, zniżki u naszych partnerów biznesowych)
- Możliwość pracy zdalnej
- Laptop, telefon służbowy
- Szkolenia przygotowujące do pracy
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.