- diagnoza i naprawa urządzeń elektronicznych (m.in. telewizory, pralki, lodówki inne urządzenia elektroniczne), głównie w domu Klienta
- obsługa procesu serwisowego (w tym rozliczanie zleceń w systemie serwisowym) oraz procesu zamawiania części zamiennych potrzebnych do naprawy
- wsparcie techniczne Klienta w zakresie w/w produktów: bezpośrednio w domu Klienta lub telefonicznie
- raporty dotyczące usterek technicznych i wad jakościowych produktów oraz testowanie sprzętu w celu weryfikacji zgłaszanych objawów
- wsparcie współpracowników Centrum Serwisowego (m.in. w procesie przygotowania sprzętu do naprawy i w zakresie realizacji naprawy)
- utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracy
- praca w Centrum Serwisowym
- znajomość sprzętu RTV/ AGD w stopniu umożliwiającym zdiagnozowanie problemu oraz naprawienie usterki
- znajomość języka angielskiego (w stopniu umożliwiającym zrozumienie instrukcji obsługi urządzeń oraz komunikację w przypadku wizyty u Klienta anglojęzycznego)
- dobra organizacja pracy własnej
- komunikatywność i wysoki poziom kultury osobistej
- prawo jazdy kat B. – warunek konieczny
- wykształcenie techniczne
- doświadczenie w serwisowaniu urządzeń RTV/ AGD
- uprawnienia SEP 1kV
- zatrudnienie w formie umowy o pracę (pełen etat)
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon
- prywatną opiekę medyczną dla pracownika i członków najbliższej rodziny
- szkolenia branżowe
- program Poleć Znajomego - do zdobycia bonusy 500-2000 zł
- prywatną opieka medyczna w Medicover
- dofinansowanie do karty Medicover Sport
- bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków obcych
Dołącz do naszego zespołu i aplikuj już dziś!
Poznaj
MAJOREL POLSKA
Masz doświadczenie związane z customer service? A może dopiero chcesz zacząć przygodę z call center? Niezależnie od tego, w Majorel chcemy dać Ci szansę na to, żebyś w pełni wykorzystał swój potencjał.
Działamy międzynarodowo. Możesz kojarzyć nas jako lidera branży outsourcingowej. Współpracujemy z największymi firmami z całego świata. Tworzymy dla nich biura obsługi klienta.
Nasi pracownicy doceniają dobrą atmosferę panującą u nas w firmie, co jest dla nas niezwykle ważne. Wizja naszej firmy łączy się z trzema wartościami – kreatywnością, doskonałością i szacunkiem. Poznaj inne powody, dla których warto dołączyć do Majorel.