Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Twoich codziennych zadań: Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy; Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym; Kontrola ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP; Prowadzenie dokumentacji...
  • Starszy specjalista ds. kadr i płac

    BELBAL   Rokitki (pow. tczewski, gm. Tczew)    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie procesami i projektami HR (rekrutacja, automatyzacja procesów, rozwój wydajności, „wellbeing at work”). Nadzór nad procesem płacowym. Kontrola zgodności procesów z prawem pracy i regulacjami wewnętrznymi. Raportowanie wskaźników KPI i kontrola...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Personalnej i Płac

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Poszukujesz swojej pierwszej pracy w kadrach i płacach? Stworzyliśmy ścieżkę kariery specjalnie dla Ciebie! Poszukujemy osoby, która poszukuje pracy na pełen etat i docelowo chce rozwijać się w obszarze kadrowo płacowym. Twoje zadania: Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...
  • Administrator w dziale HR

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Koordynowanie adaptacji nowych pracowników; Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe; Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych; Zarządzanie dokumentacją kadrową i...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Specjalista ds. kadr i płac

    Uponor Capricorn Sp. z o.o.   Świebodzice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie list płac; Weryfikacja planowanych harmonogramów oraz ich ewidencjonowanie, rozliczanie czasu pracy pracowników; Sporządzanie dokumentacji oraz raportów dla ZUS, US, PFRON, GUS;...
Zobacz więcej ofert pracy

Mobility Consultant

Arla Global Financial Services Centre
Gdańsk
praca stacjonarna
2095 dni temu
Mobility Consultant
LOCATION:
Gdańsk

At Arla, we do so much more than make some of the world’s favorite dairy products. In Shared Service Centre in Gdansk we support our colleagues worldwide by providing them with world- class accounting, finance, procurement, tax, master data and HR processes.

 

An opportunity has arisen to join the HR Shared Services team. By supporting business processes and providing high level service you’ll enable Arla to achieve its real market potential.

We have embarked on a global HR transformation journey, aimed at enabling service excellence across the entire organization. We are shaping the future of HR in Arla, and we need you to help us making this happen!

 

Bringing value to the Business is in our heart, and we do so by delivering top quality services, constantly trying to improve and optimize them.

 

Your responsibilities


The HR SSC team is a part of  Arla Foods’ Service Delivery Model,  with the focus on supporting Global HR process.

 

We are responsible for a seamless, high quality and timely response to various queries related to the HR processes to our internal customers, employees, line managers  and HR Business Partners, globally.

 

Our team run HR Operations within a variety of fields, including Talent Acquisition, Learning & Development, HR Masterdata, Mobility, Payroll and more, which enable the business to move forward. This wide scope of services creates numerous development opportunities within the whole HR Shared Service.

 

You will contribute to deliver on Mobility Consultancy to provide professional support to designated groups within and outside the HR organization. You will be responsible for coordination of worldwide relocations and assignments in a collaboration with our vendors. You will drive and coordinate mobility activities HR systems to make sure it supports the processes and needs. You will get a chance to administer short term assignment policy in accordance with Global Mobility strategies. You will have a chance to support process transitions, knowledge transfer and process optimization to answer business needs.

 

All in all, you’ll have a chance to give a real boost to your career by working in a truly international environment while cooperating with Business Stakeholders, and being a part of a high-performance team.

 

What we expect from you
  • Experience with Mobility processes in HR SSC
  • Experience in working with HR support, preferably in Service Delivery Model
  • Excellent communication skills, as well as the ability to build long-term relationships with various stakeholders
  • Fluency in English (spoken and written) is a must
  • Good understanding of HR processes
  • MS Office practical knowledge
  • Working knowledge with SuccessFactors system and SAP HR would be an advantage
  • Other foreign language knowledge is a plus

To be successful in this role, you need to be service minded and reliable when it comes to cooperation with internal customers. We are looking for a person who is a good team player, but also feels comfortable working independently. You would be expected to show a can-do attitude and act professionally. Working in fast-paced environment, you can cope well with high workloads, and are able prioritize your tasks. You take the initiative, and understand that we bring value by supporting the business and our customers.

 

What you can expect from us
  • Work in an international team in a matrix structure
  • Friendly atmosphere & comfortable work place (Neptun office in Gdansk Wrzeszcz)
  • Medical care & life insurance
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Trainings with experts & professional induction in a new position
  • Development possibilities while taking part in internal projects
  • Chill out rooms with Xbox and the best coffee in the office

At Arla, we do so much more than make some of the world’s favorite dairy products. In Shared Service Centre in Gdansk we support our colleagues worldwide by providing them with world- class accounting, finance, procurement, tax, master data and HR processes.

 

An opportunity has arisen to join the HR Shared Services team. By supporting business processes and providing high level service you’ll enable Arla to achieve its real market potential.

We have embarked on a global HR transformation journey, aimed at enabling service excellence across the entire organization. We are shaping the future of HR in Arla, and we need you to help us making this happen!

 

Bringing value to the Business is in our heart, and we do so by delivering top quality services, constantly trying to improve and optimize them.

 

Your responsibilities


The HR SSC team is a part of  Arla Foods’ Service Delivery Model,  with the focus on supporting Global HR process.

 

We are responsible for a seamless, high quality and timely response to various queries related to the HR processes to our internal customers, employees, line managers  and HR Business Partners, globally.

 

Our team run HR Operations within a variety of fields, including Talent Acquisition, Learning & Development, HR Masterdata, Mobility, Payroll and more, which enable the business to move forward. This wide scope of services creates numerous development opportunities within the whole HR Shared Service.

 

You will contribute to deliver on Mobility Consultancy to provide professional support to designated groups within and outside the HR organization. You will be responsible for coordination of worldwide relocations and assignments in a collaboration with our vendors. You will drive and coordinate mobility activities HR systems to make sure it supports the processes and needs. You will get a chance to administer short term assignment policy in accordance with Global Mobility strategies. You will have a chance to support process transitions, knowledge transfer and process optimization to answer business needs.

 

All in all, you’ll have a chance to give a real boost to your career by working in a truly international environment while cooperating with Business Stakeholders, and being a part of a high-performance team.

 

What we expect from you
  • Experience with Mobility processes in HR SSC
  • Experience in working with HR support, preferably in Service Delivery Model
  • Excellent communication skills, as well as the ability to build long-term relationships with various stakeholders
  • Fluency in English (spoken and written) is a must
  • Good understanding of HR processes
  • MS Office practical knowledge
  • Working knowledge with SuccessFactors system and SAP HR would be an advantage
  • Other foreign language knowledge is a plus

To be successful in this role, you need to be service minded and reliable when it comes to cooperation with internal customers. We are looking for a person who is a good team player, but also feels comfortable working independently. You would be expected to show a can-do attitude and act professionally. Working in fast-paced environment, you can cope well with high workloads, and are able prioritize your tasks. You take the initiative, and understand that we bring value by supporting the business and our customers.

 

What you can expect from us
  • Work in an international team in a matrix structure
  • Friendly atmosphere & comfortable work place (Neptun office in Gdansk Wrzeszcz)
  • Medical care & life insurance
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Trainings with experts & professional induction in a new position
  • Development possibilities while taking part in internal projects
  • Chill out rooms with Xbox and the best coffee in the office
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach przez Arla Global Shared Services spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A, w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przeprowadzonego przez Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art.13 RODO, informuje się, iż Administratorem państwa danych osobowych, przetwarzanych w związku z prowadzonym procesem rekrutacji jest Arla Global Shared Services Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A. Dane kontaktowe do Administratora w sprawie ochrony danych osobowych: onehr@arlafoods.com. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji projektu rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa (art. 22(1) k.p.) oraz zgoda (Art. 6 ust. 1 a RODO). Dane osobowe mogą być przekazywane (ujawniane) organom publicznym wyłącznie na mocy obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe mogą być ujawniane procesorom, czyli podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora danych w toku procesu rekrutacji ze względu na wykorzystywane metody i narzędzia. Dane przechowywane będą w przypadku osób, z którymi zostanie zawarta umowa o pracę przez czas trwania umowy, a następnie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, natomiast dane osób, z którymi nie zostanie zawarta umowa o pracę przez okres 1 roku kalendarzowego, następnie dane zostaną zanonimizowane. Informuje się o następujących przysługujących prawach:
  1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,
  2. prawo dostępu do danych osobowych,
  3. prawo żądania sprostowania danych osobowych,
  4. prawo żądania usunięcia danych osobowych,
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  6. prawo do przenoszenia danych osobowych danych przetwarzanych na podstawie umowy lub na podstawie zgody (Kontakt do administratora: dataprivacy@arlafoods.com).
  7. prawo wycofania zgody co jednak nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, przed jej wycofaniem,
  8. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów, do jakich będą zebrane. Informuje się, iż w procesie realizacji postanowień umowy nie występuje i nie są podejmowane decyzje w oparciu o zautomatyzowane profilowanie. Administrator danych nie przewiduje zmiany celu przetwarzania danych osobowych.
Find out your future workplace
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.

You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment. We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Twoich codziennych zadań: Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy; Bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym; Kontrola ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP; Prowadzenie dokumentacji...
  • Starszy specjalista ds. kadr i płac

    BELBAL   Rokitki (pow. tczewski, gm. Tczew)    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie procesami i projektami HR (rekrutacja, automatyzacja procesów, rozwój wydajności, „wellbeing at work”). Nadzór nad procesem płacowym. Kontrola zgodności procesów z prawem pracy i regulacjami wewnętrznymi. Raportowanie wskaźników KPI i kontrola...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Personalnej i Płac

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Poszukujesz swojej pierwszej pracy w kadrach i płacach? Stworzyliśmy ścieżkę kariery specjalnie dla Ciebie! Poszukujemy osoby, która poszukuje pracy na pełen etat i docelowo chce rozwijać się w obszarze kadrowo płacowym. Twoje zadania: Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...
  • Administrator w dziale HR

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Koordynowanie adaptacji nowych pracowników; Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe; Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych; Zarządzanie dokumentacją kadrową i...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Specjalista ds. kadr i płac

    Uponor Capricorn Sp. z o.o.   Świebodzice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie list płac; Weryfikacja planowanych harmonogramów oraz ich ewidencjonowanie, rozliczanie czasu pracy pracowników; Sporządzanie dokumentacji oraz raportów dla ZUS, US, PFRON, GUS;...