Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?
YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.
Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety.
Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są pozyskiwane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan
i wegetarian. Posiadamy ponad 200 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.
Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu. Wierzymy w siłę Zespołu i dbamy o jego rozwój.
Posiadamy obecnie dwie marki, które sprzedajemy na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też odbiorców poza granicami kraju.
Cały czas rośniemy i rozwijamy się! Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy!
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do zespołu w firmie rosnącej > 100% rocznie!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Stabilne zatrudnienie
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
- Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
- Bezpośrednią współpracę z pomocnym Zarządem przedsiębiorstwa
- Pracę w przyszłościowej branży
- Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
- U nas nigdy nie zostajesz sam/a
- Work-life-balance
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym
- Wewnętrzne konkursy np. Innowator Roku
- Kartę fitness
- Prywatna opieka medyczna
- Pyszną kawę, yerbę i herbatę
- Miejsce postojowe
- Wyjścia integracyjne i szkolenia
- Rabaty pracownicze na nasze produkty
- Pracę w godzinach
- pon-czw 7:30-16:00
- pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)
- Poszukiwanie nowych surowców
- Rozbudowę bazy dostawców
- Kontakt z dostawcami oraz negocjacje
- Zarządzanie systemami bezpieczeństwa i jakości żywności (HACCP/GMP/GHP)
- przygotowanie zakładu produkcyjnego do procesu certyfikacji
- Kontrolę procedur, receptur i parametrów technologicznych w trakcie procesu produkcji
- Monitorowanie procesów technologicznych, ich standaryzację i optymalizację
- Poszukiwanie nowych, optymalnych rozwiązań technologicznych
- Identyfikację niezgodności, ich analizę, proponowanie i wdrażanie działań korekcyjnych
- Monitorowanie pracy zespołu produkcyjnego
- Zapewnienie właściwych parametrów pracy urządzeń
- Zarządzenie wiedzą dotyczącą stosowanych procesów technologicznych (szkolenie, dokumentowanie, katalogowanie)
- Przygotowanie zakładu produkcyjnego do procesu certyfikacji
- Kontrolę procedur, receptur i parametrów technologicznych w trakcie procesu produkcji
- Selekcję i zatwierdzanie surowców, ocenę surowców do produkcji
- Monitorowanie dat przydatności surowców
- Współpracę z ośrodkami badawczymi, laboratoriami, instytutami naukowo-badawczymi
- Rozpatrywanie reklamacji jakościowych od Klientów
- Prowadzenie audytów wewnętrznych i tworzenie raportów
- Bardzo dobra znajomość systemu HACCP, GMP i GHP (mile widziany certyfikat HACCP)
- Kreatywność i twórcze myślenie
- Zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków
- Nastawienie na ciągły rozwój kompetencji
- Zdolności komunikacyjne, otwartość, zaangażowanie
- Umiejętności negocjacyjne
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Odpowiedzialność i samodzielność
- Łatwe pozyskiwanie informacji i umiejętność dzielenia się zdobytą wiedzą i doświadczeniem
- Zainteresowanie ziołolecznictwem oraz medycyną naturalną
- Znajomość angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość pakietu MS Office
- Aktualne orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu jakością oraz pozyskiwaniu nowych dostawców
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (Technologia Żywności / Zarządzenie Jakością / Towaroznawstwo / Inżynieria Produkcji / Chemia Spożywcza / pokrewne); przy wykształceniu średnim wymagane min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.