„Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o. o. jest Spółką , w której wyłącznym
udziałowcem jest Miasto Łódź. Podstawowym zadaniem Spółki jest zarządzanie infrastrukturą
wodociągowo-kanalizacyjną będącą własnością ŁSI sp. z o. o.
Spółka prowadzi inwestycje infrastrukturalne polegające na modernizacji oraz rozbudowie sieci wodociągowo- kanalizacyjnej, przez co przyczynia się do podniesienia standardu życia mieszkańców, a także ochrony środowiska naturalnego.
Główne zadania na stanowisku:
- Opracowywanie SIWZ i pozostałych dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania.
- Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień - udział w pracach komisji przetargowej jako sekretarz.
- Przygotowywanie umów zgodnych z treścią wybranych ofert oraz SIWZ wraz z załącznikami i przedkładanie do podpisu zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów.
- Przesyłanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej wymaganych przepisami ogłoszeń w celu ich publikacji oraz zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- Zamieszczanie dokumentów związanych z prowadzeniem postępowania na stronie internetowej ŁSI.
- Przeprowadzanie aukcji elektronicznych na platformie aukcyjnej.
- Opiniowanie umów pod kątem ich zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych i innych przepisów prawa.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- Wykształcenie: wyższe.
- Staż pracy: min. 1 rok w pracy na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych.
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności programów z pakietu MS Office.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej.
- Mile widziane ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz znajomość obsługi platformy aukcyjnej.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w stałych godzinach (w trybie jednozmianowym).
- System premiowy.
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
- Atrakcyjny pakiet socjalny (bilety do kina/ karnety sportowe, dofinansowanie do wypoczynku).
- Możliwość kreowania rzeczywistości wewnątrz Spółki i wdrażania w życie najlepszych pomysłów.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys i list motywacyjny.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji.
Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oraz ustawy o ochronie danych osobowych oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o. (z siedzibą przy ul. Piotrkowskiej 190, 90-368 Łódź) moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko ....................................................................... .
Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
................................................
(data i podpis kandydata do pracy)
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje, ukończone kursy itp.
- Oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem (punkt 7 wymagań związanych ze stanowiskiem pracy).