„Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o. o. jest Spółką , w której wyłącznym
udziałowcem jest Miasto Łódź. Podstawowym zadaniem Spółki jest zarządzanie infrastrukturą
wodociągowo-kanalizacyjną będącą własnością ŁSI sp. z o. o.
Spółka prowadzi inwestycje infrastrukturalne polegające na modernizacji oraz rozbudowie sieci wodociągowo- kanalizacyjnej, przez co przyczynia się do podniesienia standardu życia mieszkańców, a także ochrony środowiska naturalnego.
Młodszy / Starszy Specjalista ds. Zamówień i Umów
Miejsce pracy: Łódź
Wymiar etatu: 2 etaty
Miejsce wykonywania pracy: „Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o.o.
Główne zadania na stanowisku:
- Opracowywanie SIWZ i pozostałych dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania,
- Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień - udział w pracach komisji przetargowej jako sekretarz,
- Przygotowywanie umów zgodnych z treścią wybranych ofert oraz SIWZ wraz z załącznikami i przedkładanie do podpisu zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów,
- Przesyłanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej wymaganych przepisami ogłoszeń w celu ich publikacji oraz zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych,
- Zamieszczanie dokumentów związanych z prowadzeniem postępowania na stronie internetowej ŁSI,
- Przeprowadzanie aukcji elektronicznych na platformie aukcyjnej,
- Opiniowanie umów pod kątem ich zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych i innych przepisów prawa.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- Wykształcenie: wyższe,
- Staż pracy: min. 1 rok w pracy na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych,
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie,
- Doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności programów z pakietu MS Office,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Mile widziane ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz znajomość obsługi platformy aukcyjnej.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w stałych godzinach (w trybie jednozmianowym),
- System premiowy,
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
- Atrakcyjny pakiet socjalny (bilety do kina/ karnety sportowe, dofinansowanie do wypoczynku),
- Możliwość kreowania rzeczywistości wewnątrz Spółki i wdrażania w życie najlepszych pomysłów.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys i list motywacyjny,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji, - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje, ukończone kursy itp.