„Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o. o. jest Spółką , w której wyłącznym
udziałowcem jest Miasto Łódź. Podstawowym zadaniem Spółki jest zarządzanie infrastrukturą
wodociągowo-kanalizacyjną będącą własnością ŁSI sp. z o. o.
Spółka prowadzi inwestycje infrastrukturalne polegające na modernizacji oraz rozbudowie sieci wodociągowo- kanalizacyjnej, przez co przyczynia się do podniesienia standardu życia mieszkańców, a także ochrony środowiska naturalnego.
Młodszy / Starszy Specjalista ds. Zamówień i Umów
Miejsce pracy: Łódź
Wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: „Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o.o.
Główne zadania na stanowisku:
- Opracowywanie SIWZ i pozostałych dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania.
- Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień - udział w pracach komisji przetargowej jako sekretarz.
- Przygotowywanie umów zgodnych z treścią wybranych ofert oraz SIWZ wraz
z załącznikami i przedkładanie do podpisu zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów. - Przesyłanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej wymaganych przepisami ogłoszeń w celu ich publikacji oraz zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- Zamieszczanie dokumentów związanych z prowadzeniem postępowania na stronie internetowej ŁSI.
- Przeprowadzanie aukcji elektronicznych na platformie aukcyjnej.
- Opiniowanie umów pod kątem ich zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych
i innych przepisów prawa.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- Wykształcenie: wyższe.
- Staż pracy: min. 2-4 lata pracy na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych.
- Bardzo dobra znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań na usługi projektowe i roboty budowlane.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności programów z pakietu MS Office.
- Cechy osobowości i umiejętności psychospołeczne: planowanie i dobra organizacja pracy własnej, asertywność oraz poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania, wysoka kultura osobista, samodzielność, dyspozycyjność, dokładność, systematyczność, umiejętność analizowania i wnioskowania, a także umiejętność skutecznego komunikowania się i pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- Preferowane wykształcenie: prawo, administracja, ekonomia.
- ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
- Mile widziana znajomość obsługi platformy aukcyjnej.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w stałych godzinach (w trybie jednozmianowym).
- System premiowy.
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
- Atrakcyjny pakiet socjalny (bilety do kina/ karnety sportowe, dofinansowanie do wypoczynku).
- Możliwość kreowania rzeczywistości wewnątrz Spółki i wdrażania w życie najlepszych pomysłów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys i list motywacyjny.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji. - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje, ukończone kursy itp.