Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Specjalista ds. Roszczeń Łódź
Młodszy / Starszy Specjalista ds. Obsługi Roszczeń

Młodszy / Starszy Specjalista ds. Obsługi Roszczeń

Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
2466 dni temu

„Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o. o. jest Spółką , w której wyłącznym

udziałowcem jest Miasto Łódź. Podstawowym zadaniem Spółki jest zarządzanie infrastrukturą

wodociągowo-kanalizacyjną będącą własnością ŁSI sp. z o. o.

 

Spółka prowadzi inwestycje infrastrukturalne polegające na modernizacji oraz rozbudowie sieci wodociągowo- kanalizacyjnej, przez co przyczynia się do podniesienia standardu życia mieszkańców, a także ochrony środowiska naturalnego.

Młodszy / Starszy Specjalista ds. Obsługi Roszczeń
Miejsce pracy: Łódź
Wymiar etatu: 2 etaty
 
Miejsce wykonywania pracy: „Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o.o.
 

 

Główne zadania na stanowisku:

  • prowadzenie postępowań związanych z roszczeniami o ustanowienie służebności przesyłu lub z roszczeniami z tytułu bezumownego korzystania z cudzego gruntu związku z lokalizacją urządzeń infrastruktury technicznej,
  • prowadzenie postępowań związanych z roszczeniami o likwidację na nieruchomościach osób trzecich urządzeń infrastruktury technicznej,
  • udział i prowadzenie negocjacji ws. uregulowania stanu prawnego posadowienia infrastruktury przesyłowej,
  • ustalanie stanu prawnego nieruchomości w oparciu o dane z rejestrów publicznych, w tym mapy geodezyjne,
  • podejmowanie działań związanych z pozyskaniem dokumentacji dotyczącej lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej,
  • przygotowywanie projektów umów w ramach pracy Biura, w tym określających warunki ustanowienia służebności przesyłu, a po ich zawarciu przez strony, przygotowywanie dokumentów do aktów notarialnych obejmujących umowy ostateczne,
  • analiza ryzyka finansowego w zakresie wysokości wynagrodzeń za ustanawianie służebności przesyłu oraz za bezumowne korzystanie z nieruchomości, jak i odszkodowań za zmniejszenie wartości nieruchomości w oparciu o metodologię wykorzystywaną przy sporządzaniu operatów szacunkowych, a także analiza operatów szacunkowych.

 

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • posiadanie wykształcenia wyższego – następujące kierunki: prawo, administracja, gospodarka przestrzenna, geodezja, gospodarka nieruchomościami,
  • doświadczenie: co najmniej 2 lata stażu pracy w zawodzie zgodnym z posiadanym wykształceniem,
  • bardzo dobra znajomość przepisów ustaw oraz rozporządzeń wykonawczych do ustaw: kodeks cywilny, o księgach wieczystych i hipotece, o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (w tym kodeksu postępowania administracyjnego).

 

Wymagania dodatkowe (pożądane):

  • podyplomowe studia z zakresu wyceny nieruchomości,
  • obsługa programów komputerowych AUTO-CAD, Q-GIS,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w stałych godzinach (w trybie jednozmianowym),
  • System premiowy,
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (bilety do kina/ karnety sportowe, dofinansowanie do wypoczynku),
  • Możliwość kreowania rzeczywistości wewnątrz Spółki i wdrażania w życie najlepszych pomysłów.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys i list motywacyjny,
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    do celów rekrutacji,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje, ukończone kursy itp.
 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....