Młodszy / Starszy Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Łódź
Wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: „Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o.o.
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Spółki w tym:
- Nadzorowanie i kontrola stanu sanitarno – porządkowego nieruchomości, budynków
i lokali stanowiących własność Spółki (w tym: gospodarowanie odpadami komunalnymi, zlecanie wykonania deratyzacji, dezynsekcji oraz dezynfekcji, organizowanie akcji odśnieżania i usuwania gołoledzi, przeglądy i przygotowanie budynków przed zimą). - Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i dokumentacją nieruchomości, budynków i lokali stanowiących własność Spółki, sporządzanie pomiarów administracyjnych zasobów, kontrola udostępniania pomieszczeń wspólnego użytku oraz prowadzenie ewidencji kosztów eksploatacji mediów.
- Prowadzenie spraw związanych ze szkodami spowodowanymi zdarzeniami losowymi w zakresie usuwania skutków tych zdarzeń.
- Wykonywanie przeglądów technicznych budynków i lokali, zlecanie wykonania wymaganych prawem budowlanym przeglądów technicznych budynków, procedowanie spraw związanych z usterkami zgłoszonymi przez najemców, bieżąca obsługa techniczna budynków i lokali.
- Planowanie, organizacja i nadzór nad pracami remontowymi i konserwacyjnymi,na podstawie przeglądów technicznych i zgłoszonych potrzeb.
- Kontrola bezpieczeństwa przeciwpożarowego zarządzanych nieruchomości.
- Prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i lokali.
- Prowadzenie korespondencji z najemcami lokali mieszkalnych i użytkowych
w zakresie spraw związanych ze stanem technicznym, sanitarnym, porządkowym oraz bezpieczeństwa i zabezpieczenia p.poż.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- Wykształcenie wyższe.
- Ukończony kurs lub studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami.
- Znajomość pakietu biurowego MS Office 2007/2010/2013/2016 STD w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych w stopniu przynajmniej podstawowym,
- Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne, wysoka odporność na stres, umiejętność działania pod presją czasu,
- Prawo jazdy kategorii B poparte minimum dwuletnim doświadczeniem
w prowadzeniu samochodów osobowych, - Minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie zarządzania nieruchomościami.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w stałych godzinach (w trybie jednozmianowym),
- System premiowy,
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
- Atrakcyjny pakiet socjalny (bilety do kina/ karnety sportowe, dofinansowanie do wypoczynku);
- Możliwość kreowania rzeczywistości wewnątrz Spółki i wdrażania w życie najlepszych pomysłów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys i list motywacyjny,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji, - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje, ukończone kursy itp.