Młodszy specjalista

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
Olecko
specjalista (mid)
praca stacjonarna
19 godz. temu
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Młodszy specjalista
Miejsce pracy: Olecko
Ogłoszenie o naborze Nr 144573

Warunki pracy


  • Praca w siedzibie Inspektoratu
  • Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to komputer, urządzenia wielofunkcyjne
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin
  • Praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności
  • Praca na I piętrze, brak windy dla osób niepełnosprawnych, brak dostosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych
  • Praca od poniedziałku do piątku ws godzinach 7.00 do 15.00

Zakres zadań

  • Dokonuje wstępnej kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych
  • Kompletuje i dekretuje dokumenty wg podziałek klasyfikacji budżetowej
  • Księguje dokumenty
  • Prowadzi zestawienia i rejestry księgowe
  • Analizuje na bieżąco i kontroluje terminową realizację wpłat z tytułu opłat pobranych przez Inspekcję
  • Obsługuje elektroniczny system bankowy NBP
  • Obsługuje Informatyczny System Budżetu Państwa TREZOR
  • Sporządza obowiązujące sprawozdania
  • Prowadzi sprawy z zakresu kadr i płac

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w dziale księgowości
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność stosowania analitycznego myślenia
  • Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, dokładność, skrupulatność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość systemów płacowych, kadrowych, finansowych
  • Komunikatywność

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o znajomości systemów płacowych, kadrowych, finansowych
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia własnoręcznie podpisane
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówOświadczenie o znajomości systemów płacowych, kadrowych, finansowych

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-15 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
ul. Leśna 40
19-400 Olecko

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Wydziale Analiz Ekonomicznych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: dokonywanie analizy danych ekonomicznych zawartych we wnioskach o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków, przygotowywanie danych i dokonywanie analiz ekonomicznych w gospodarce wodno-ściekowej...
  • Specjalista ds. walidacji modeli

    PKO Bank Polski   Warszawa, Świętokrzyska 36    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się walidacją ilościową i jakościową modeli stosowanych do zarządzania ryzykiem,przeprowadzasz analizy na dużych zbiorach danych i poszukujesz niestandardowych zależności,weryfikujesz, poprawność wdrożenia modeli,proponujesz działania podnoszące...