Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Młodszy specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 143952
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, konieczność korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczanie się łącznikiem
- budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- przygotowuje projekt oraz aktualizacje Wojewódzkiego Plan Zarzadzania Kryzysowego; koordynuje opracowywanie w ramach Planu procedur dotyczących działania Wojewody podczas zdarzeń kryzysowych oraz innych zagrożeń mogących skutkować wprowadzeniem odpowiedniego stanu nadzwyczajnego: stanu wojennego, stanu wyjątkowego lub stanu klęski żywiołowej
- przygotowuje projekt oraz aktualizacje Planu wprowadzania ograniczeń w zakresie obrotu paliwami
- przygotowuje raport cząstkowy dotyczący województwa - na potrzeby raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego oraz na potrzeby Wojewódzkiego Planu Zarządzania Kryzysowego
- organizuje, zabezpiecza oraz zapewnia obsługę kancelaryjno-biurową posiedzeń Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego (WZZK); gromadzi, analizuje i dostarcza bieżące informacje oraz dokumenty dla Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
- analizuje i opiniuje powiatowe plany zarzadzania kryzysowego przed zatwierdzeniem ich przez wojewodę; współpracuje z powiatowymi/miejskimi zespołami zarządzania kryzysowego oraz z przedstawicielami organów samorządu terytorialnego
- współpracuje z przedstawicielami organów szczebla centralnego, Rządowym Centrum Bezpieczeństwa (RCB), Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego, wojewódzką administracją zespoloną i niezespoloną w celu zabezpieczenia koordynacji działań w razie wystąpienia sytuacji kryzysowej i w stanach nadzwyczajnych oraz w zakresie zagrożeń o charakterze terrorystycznym
- bierze udział w organizowaniu konferencji, szkoleń, ćwiczeń i spotkań o tematyce ochrony ludności, w tym zarządzania kryzysowego oraz w celu poszerzania wiedzy w zakresie bezpieczeństwa i ochrony ludności, jak również podnoszenia poziomu świadomości społecznej dotyczącej szeroko rozumianego bezpieczeństwa oraz uczestniczy w przedsięwzięciach dotyczących ochrony ludności organizowanych przez inne podmioty
- realizuje doraźne zadania związane z ochroną ludności
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe w zakresie bezpieczeństwa publicznego lub zarządzania kryzysowegodoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, bezpieczeństwa publicznego lub zarządzania kryzysowego
- znajomość aktów prawnych dotyczących zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa paliwowego
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Open Office)
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- ukończone studia podyplomowe z zakresu administracji oraz zarządzania kryzysowego
- podstawowa znajomość języka angielskiego