Chcesz rozwijać swoją karierę w firmie, gdzie dobra atmosfera pracy jest równie ważna jak profesjonalizm? Po prostu do nas dołącz!
Britenet to ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie outsourcingu IT i realizacji projektów informatycznych; ponad 400 specjalistów dbających o jakość i szczegóły; nowoczesne centra kompetencyjne w 4 oddziałach w Polsce.
Zobacz co się u nas dzieje na:
https://pl-pl.facebook.com/BriteNet
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista Wsparcia Lokalnego (Help Desk)
Lokalizacja: Bełchatów
Co oferujemy:
- BEZPIECZEŃSTWO: dobre pensje, stabilne zatrudnienie, ubezpieczenia grupowe, prywatną opiekę medyczną, ponad 10 letnie doświadczenie
- BARDZO DOBRE WARUNKI PRACY: ergonomiczne, nowoczesne biura i centra kompetencyjne, wyposażoną kuchnię, całkiem niezłą kawę:), codzienne dostawy owoców do naszych biur, w największych oddziałach chillout room-y, i przede wszystkim świetną atmosferę pracy! (docenianą przez pracowników w badaniach satysfakcji)
- AKTYWNOŚĆ: kartę Multisport, grupy sportowe, karnety na basen. Britenet obejmuje patronatem naszych maratończyków i reprezentację piłkarską.
- ELASTYCZNOŚĆ, m.in. zmienne godziny pracy
- ROZRYWKA: wyjazdy integracyjne, regularne odwiedziny pubów, coroczne przyjęcia wigilijne; imprezy dla naszych dzieciaków
- ROZWÓJ: finansowanie certyfikatów, szkoleń i nauki j. angielskiego, ścieżka kariery
Nasze oczekiwania:
- Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery PC, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej)
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów na stanowisku użytkownika
- Zdalna opieka nad systemami informatycznymi w lokalizacjach poza głównymi lokalizacjami firmy
- Konfiguracja połączeń i urządzeń telekomunikacyjnych
- Przygotowanie konfiguracji stacji roboczych (desktopy, laptopy, tablety)
- Wsparcie administratora systemów
- Współpraca z Service Desk
- Wsparcie telefoniczne dla użytkowników
- Prawo jazdy kat. B
Kluczowe zadania:
- Realizacja zadań informatycznych wsparcia i utrzymania w szczególności w zakresie stanowisk komputerowych oraz urządzeń drukujących i skanujących
- Utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego w standardzie korporacyjnym
- Instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych w zakresie systemów operacyjnych i oprogramowania
- Monitorowanie i dotrzymywanie terminowości realizacji zgłoszeń
- Udzielanie porad informatycznych
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi zamawiającego