starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wsparcie organizacyjno-administracyjne Oddziałów w zakresie obsługi klienta, Wsparcie bieżącej działalności sprzedażowej w Oddziałach, Sporządzanie raportów i zestawień dla potrzeb operacyjnego zarządzania siecią, Organizacja szkoleń, narad i spotkań.
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
7 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów. Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań. Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów. Realizowanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:prowadzisz działania związane z optymalizacją procesów jednostki,opracowujesz projekty i odpowiadasz za terminowe przygotowanie procedur operacyjnych będących w zakresie działania jednostki,analizujesz procedury produktowe pod kątem usprawnienia procesu obsługi...
Na co dzień w naszym zespole:wspierasz Agentów, analizujesz potrzeby, kreujesz rozwiązania i przedstawiasz rekomendacje do zmian i wdrożeń,inicjujesz, opiniujesz i testujesz zmiany w procesach i produktach obsługiwanych w sieci agencyjnej,opracowujesz materiały, prezentacje, komunikację i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
Dołącz do nas i rozwijaj się w międzynarodowym środowisku EVO Payments International. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą w obszarze transakcji bezgotówkowych w kraju, a także największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowej. Procesujemy blisko 1,5 mld transakcji bezgotówkowych rocznie.
Dołącz już dziś do eService jako:
Młodszy Specjalista w Zespole Onboardingu
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
rejestracja, weryfikacja oraz archiwizacja dokumentacji sprzedażowej i posprzedażowej,
aktywny udział w procesie uruchomienia klientów, a także w planowaniu nowych rozwiązań dla klienta wewnętrznego i zewnętrznego Spółki.
sporadyczny kontakt z Akceptantem.
To stanowisko jest dla Ciebie, jeśli:
posiadasz wykształcenie średnie.
posiadasz min. półroczne doświadczenie zawodowe w pracach biurowych.
posiadasz min. trzymiesięczne doświadczenie w rejestracji danych,
znasz język angielski na min. poziomie B1 – warunek konieczny,
inicjatywa własna oraz kreatywność nie są Ci obce.
Na co możesz liczyć:
rozwój w międzynarodowym środowisku,
prywatną opiekę medyczną,
elastyczne godziny pracy w piątki,
pakiet świadczeń socjalnych, również dla Twoich bliskich,
karta Multisport w atrakcyjnej cenie,
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
owocowe środy i codziennie pyszna kawa,
dodatkowe wolne godziny na spędzanie czasu z rodziną.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wsparcie organizacyjno-administracyjne Oddziałów w zakresie obsługi klienta, Wsparcie bieżącej działalności sprzedażowej w Oddziałach, Sporządzanie raportów i zestawień dla potrzeb operacyjnego zarządzania siecią, Organizacja szkoleń, narad i spotkań.
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
7 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów. Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań. Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów. Realizowanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:prowadzisz działania związane z optymalizacją procesów jednostki,opracowujesz projekty i odpowiadasz za terminowe przygotowanie procedur operacyjnych będących w zakresie działania jednostki,analizujesz procedury produktowe pod kątem usprawnienia procesu obsługi...
Na co dzień w naszym zespole:wspierasz Agentów, analizujesz potrzeby, kreujesz rozwiązania i przedstawiasz rekomendacje do zmian i wdrożeń,inicjujesz, opiniujesz i testujesz zmiany w procesach i produktach obsługiwanych w sieci agencyjnej,opracowujesz materiały, prezentacje, komunikację i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...