Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
Do naszego zespołu poszukujemy obecnie:
-
obsługę klientów oraz udzielanie informacji o produktach i ofercie na infolinii wychodzącej,
-
kreowanie pozytywnego wizerunku Banku,
-
podnoszenie jakości prowadzonych rozmów telefonicznych,
-
kontakt z placówkami bankowymi,
-
raportowanie wykonywanych zadań.
-
wykształcenia min. średniego (mile widziane osoby będące w trakcie studiów zaocznych),
-
pracy w pełnym wymiarze godzin (pn-pt 8-16; 12-20),
-
nastawienia na realizację celów,
-
umiejętności pracy w zespole,
-
komunikatywności,
-
zaangażowania, otwartości.
Dołącz do nas, a otrzymasz:
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
-
samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
-
pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
-
pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: P/CCO/ZF/07/16 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.