Młodszy Specjalista w Wydziale Analiz Kontrolnych
w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/21/37
Miejsce pracy: Warszawa/Centrala NFZ
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert: 16.03.2021 r.
Szczegóły oferty
- Wykonywanie analiz danych na potrzeby:
- opracowywania programów kontroli koordynowanych w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej, ordynacji i refundacji recept,
- opracowywania planów realizacji czynności nadzorczych w zakresie prawidłowości realizacji zadań, określonych w dziale IIIA ustawy o świadczeniach, przez Terenowe Wydziały Kontroli I-XVI oraz przygotowywania tych czynności,
- przygotowania kontroli przez Wydział Realizacji Kontroli oraz Terenowe Wydziały Kontroli I – XVI,
- opracowywania przez Wydział Realizacji Kontroli zbiorczych informacji o wynikach kontroli koordynowanych,
- opracowywania przez Wydział Prawny wniosków do odpowiednich organów o podjęcie właściwych czynności i postępowań związanych z wykrytymi nieprawidłowościami,
- współpracy przez Wydział Wymiany Informacji i Cyfryzacji Kontroli z podmiotami określonymi w art. 61c ustawy o świadczeniach w zakresie wymiany informacji i danych;
- współpraca z Terenowymi Wydziałami Kontroli I-XVI w zakresie wykonywania analiz danych, o których mowa w pkt 1;
- współpraca z Terenowymi Wydziałami Kontroli I-XVI, Wydziałem Realizacji Kontroli przy opracowywaniu rocznego planu kontroli Funduszu;
- rekomendowanie podjęcia czynności sprawdzających, o których mowa w art. 61w ustawy o świadczeniach;
- rekomendowanie działań usprawniających i naprawczych w odniesieniu do działalności analitycznej na potrzeby kontroli;
- udział w kontrolach w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej, ordynacji leków i refundacji recept;
- udzielanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej, dotyczące zakresu działania wydziału, z wyłączeniem decyzji administracyjnych o odmowie udzielenia informacji publicznej;
współpraca z Wydziałem Prawnym przy opracowywaniu decyzji administracyjnych o odmowie udzielenia informacji publicznej, w zakresie dotyczącym zakresu działania wydziału; - współpraca z jednostkami organizacyjnymi Funduszu w zakresie zadań realizowanych przez wydział; współuczestniczenie w opracowywaniu sprawozdań oraz informacji zarządczej w zakresie działania wydziału; wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe - preferowane wykształcenie medyczne lub pokrewne (zdrowie publiczne), ekonomiczne, informatyczne, administracyjne;
- minimum rok pracy zawodowej.
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych;
- doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze statystyką medyczną, z analizą danych lub typowaniem obszarów do kontroli;
- ukończone kursy/szkolenia/studia podyplomowe z zakresu zagadnień dotyczących analiz i opracowań statystycznych danych medycznych, jednorodnych grup pacjentów i klasyfikacji medycznych, w tym w szczególności w obszarze sprawozdawczości z realizacji świadczeń opieki zdrowotnej;
- doświadczenie zawodowe w podmiotach realizujących umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub jednostkach organizacyjnych NFZ na stanowisku obejmującym podobny zakres obowiązków;
- znajomość obsługi narzędzi Business Objects;
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
- komunikatywność i kreatywność;
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- umiejętność pracy w zespole;
- rzetelność i terminowość;
- duża odporność na stres;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia (zaświadczenie o wykonaniu umowy zlecenia) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW