młodszy specjalista w Sali Obsługi Klientów w Delegaturze w Piekarach Śląskich w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (umowa o pracę / 1 pełny etat)
Numer ogłoszenia: Katowice/23/24
Miejsce pracy: Piekary Śląskie
Forma zatrudnienia / wymiar etatu: umowa o pracę / pełny etat
Termin składania ofert: 20.04.2023 r.
Szczegóły oferty
- obsługa klientów w Sali Obsługi Klientów w zakresie:
- ubezpieczenia zdrowotnego w Polsce oraz świadczeń zdrowotnych,
- ubezpieczenia w Unii Europejskiej (wystawianie EKUZ, certyfikatów zastępujących EKUZ i poświadczeń na podstawie przepisów o koordynacji),
- potwierdzania Profilu Zaufanego oraz promowania Internetowego Konta Pacjenta oraz usług e-Zdrowie,
- przyjmowania skierowań na leczenie uzdrowiskowe,
- zawierania umów o objęcie dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym,
- przyjmowania wniosków i potwierdzania zleceń na wyroby medyczne,
- organizacja i obsługa merytoryczna stanowisk informacyjno-edukacyjnych w obszarze profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych podczas wydarzeń zewnętrznych oraz realizowanie innych zadań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia,
- przygotowywanie odpowiedzi na ogólne pisma kierowane przez pacjentów w sprawach innych niż skargi i wnioski,
- zadania kancelaryjno-archiwizacyjne dotyczące korespondencji wytworzonej przez komórkę organizacyjną,
- realizacja zadań związanych z obsługą stanowiska dla świadczeniodawców i personelu medycznego (uprawnienia do pobierania numerów recept, Portal Personelu).
Wymagania konieczne (należy udokumentować):
- wykształcenie: wyższe (mile widziane w zakresie dietetyki, ochrony zdrowia),
- lata pracy zawodowej: wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2561 z późn. zm.),
- doświadczenie w pracy z klientem – umiejętność profesjonalnej obsługi klienta,
- umiejętność poprawnego formułowania korespondencji urzędowej,
- znajomość zasad prostego języka,
- umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego (co najmniej w stopniu komunikatywnym),
- mile widziane doświadczenie w pracy w sektorze ochrony zdrowia,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy z klientem, pracy w zespole,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- wysoka kultura osobista,
- skrupulatność i dokładność, komunikatywność.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwo pracy), umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG),
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW