Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Piekary Śląskie Promotor Zdrowia Piekary Śląskie
Młodszy specjalista w Sali Obsługi Klientów w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki

Młodszy specjalista w Sali Obsługi Klientów w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki

Śląski Oddział Wojewódzki NFZ
Piekary Śląskie
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
618 dni temu

młodszy specjalista w Sali Obsługi Klientów w Delegaturze w Piekarach Śląskich w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (umowa o pracę / 1 pełny etat)

 

Numer ogłoszenia: Katowice/23/24

Miejsce pracy: Piekary Śląskie

Forma zatrudnienia / wymiar etatu: umowa o pracę / pełny etat

 

Termin składania ofert: 20.04.2023 r.

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • obsługa klientów w Sali Obsługi Klientów w zakresie:
    • ubezpieczenia zdrowotnego w Polsce oraz świadczeń zdrowotnych,
    • ubezpieczenia w Unii Europejskiej (wystawianie EKUZ, certyfikatów zastępujących EKUZ i poświadczeń na podstawie przepisów o koordynacji),
    • potwierdzania Profilu Zaufanego oraz promowania Internetowego Konta Pacjenta oraz usług e-Zdrowie,
    • przyjmowania skierowań na leczenie uzdrowiskowe,
    • zawierania umów o objęcie dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym,
    • przyjmowania wniosków i potwierdzania zleceń na wyroby medyczne,
  • organizacja i obsługa merytoryczna stanowisk informacyjno-edukacyjnych w obszarze profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych podczas wydarzeń zewnętrznych oraz realizowanie innych zadań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia,
  • przygotowywanie odpowiedzi na ogólne pisma kierowane przez pacjentów w sprawach innych niż skargi i wnioski,
  • zadania kancelaryjno-archiwizacyjne dotyczące korespondencji wytworzonej przez komórkę organizacyjną,
  • realizacja zadań związanych z obsługą stanowiska dla świadczeniodawców i personelu medycznego (uprawnienia do pobierania numerów recept, Portal Personelu).
WYMAGANIA:

 

Wymagania konieczne (należy udokumentować):

  • wykształcenie: wyższe (mile widziane w zakresie dietetyki, ochrony zdrowia),
  • lata pracy zawodowej: wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2561 z późn. zm.),
  • doświadczenie w pracy z klientem – umiejętność profesjonalnej obsługi klienta,
  • umiejętność poprawnego formułowania korespondencji urzędowej,
  • znajomość zasad prostego języka,
  • umiejętność obsługi narzędzi z pakietu MS Office,
  • znajomość języka angielskiego (co najmniej w stopniu komunikatywnym),
  • mile widziane doświadczenie w pracy w sektorze ochrony zdrowia,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  • umiejętność pracy z klientem, pracy w zespole,
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem,
  • wysoka kultura osobista,
  • skrupulatność i dokładność, komunikatywność.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwo pracy), umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.


ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 32 735 15 66 lub e-mailem: rekrutacje@nfz-katowice.pl

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
  • Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
  • Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Opiekę mentora
  • Możliwości awansu zawodowego
  • Miłą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
  • Inicjatywy dbające o zdrowie

NASZE WARTOŚCI:

  • OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
  • EFEKTYWNOŚĆ
  • INNOWACYJNOŚĆ
  • SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW