Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista marketingowy

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    5 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej danego segmentu edukacyjnego, odpowiedzialność za...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Młodszy Specjalista ds. Marketingu Warszawa
Młodszy Specjalista w Obszarze Strategii Marketingowej​

Młodszy Specjalista w Obszarze Strategii Marketingowej​

Polkomtel Sp. z o.o.
Warszawa
młodszy specjalista (junior)
umowa zlecenie
praca stacjonarna
819 dni temu
Młodszy Specjalista w Obszarze Strategii Marketingowej​
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KS/MS/JK/185/0322
poszukiwana osoba od czerwca
 
Opis stanowiska:
  • Wsparcie we wdrożeniach promocji i ofert dla rynku B2C;
  • Przygotowanie regulaminów i cenników promocji;
  • Wykonywanie prostych analiz;
  • Analiza konkurencji.
Wymagania:
  • Minimum dobra znajomość pakietu office, w tym MS Excel;
  • Wykształcenie minimum średnie (mile widziani studenci, dysponujący czasem od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30)
  • Poszukujemy osób sumiennych, dokładnych, cierpliwych.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu na umowę zlecenie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem ekspertów;
  • Przyjazny tryb wdrożenia;
  • Współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą;
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista marketingowy

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    5 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej danego segmentu edukacyjnego, odpowiedzialność za...