starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wsparcie organizacyjno-administracyjne Oddziałów w zakresie obsługi klienta, Wsparcie bieżącej działalności sprzedażowej w Oddziałach, Sporządzanie raportów i zestawień dla potrzeb operacyjnego zarządzania siecią, Organizacja szkoleń, narad i spotkań.
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
13 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów. Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań. Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów. Realizowanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:prowadzisz działania związane z optymalizacją procesów jednostki,opracowujesz projekty i odpowiadasz za terminowe przygotowanie procedur operacyjnych będących w zakresie działania jednostki,analizujesz procedury produktowe pod kątem usprawnienia procesu obsługi...
Na co dzień w naszym zespole:wspierasz Agentów, analizujesz potrzeby, kreujesz rozwiązania i przedstawiasz rekomendacje do zmian i wdrożeń,inicjujesz, opiniujesz i testujesz zmiany w procesach i produktach obsługiwanych w sieci agencyjnej,opracowujesz materiały, prezentacje, komunikację i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
Założony w 1918 roku RUCH S.A. obecnie jest jednym z największych kolporterów prasy w Polsce z blisko 40% udziałem w rynku. Dostarczamy prasę do ponad 22 000 punktów, pod logo RUCHu działa 2200 punktów sprzedaży detalicznej. Miesięcznie obsługujemy ponad 11 milionów klientów.
Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Młodszy Specjalista w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Współudział w procesie pozyskiwania Klientów
Wprowadzanie zmian do rejestru Klientów w systemach komputerowych (SAP)
Weryfikacja oraz przygotowywanie umów i dokumentów
Obsługa baz danych Klientów
Bieżąca obsługa zgłoszeń Klientów
Sporządzanie raportów na potrzeby Biura Sprzedaży Prasy oraz innych działów
Współdziałanie w zakresie zwiększenia sprzedaży prasy z Klientami oraz innymi biurami
Nasze wymagania:
Wykształcenie min. średnie
Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy pod presją
Umiejętność analitycznego myślenia, selekcjonowania informacji
Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel
Komunikatywność
Odporność na stres
Samodzielność i zaangażowanie
Oferujemy:
Umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Atrakcyjne benefity m.in. dofinansowanie do karty FitProfit i opieki medycznej
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wsparcie organizacyjno-administracyjne Oddziałów w zakresie obsługi klienta, Wsparcie bieżącej działalności sprzedażowej w Oddziałach, Sporządzanie raportów i zestawień dla potrzeb operacyjnego zarządzania siecią, Organizacja szkoleń, narad i spotkań.
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
13 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów. Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań. Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów. Realizowanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:prowadzisz działania związane z optymalizacją procesów jednostki,opracowujesz projekty i odpowiadasz za terminowe przygotowanie procedur operacyjnych będących w zakresie działania jednostki,analizujesz procedury produktowe pod kątem usprawnienia procesu obsługi...
Na co dzień w naszym zespole:wspierasz Agentów, analizujesz potrzeby, kreujesz rozwiązania i przedstawiasz rekomendacje do zmian i wdrożeń,inicjujesz, opiniujesz i testujesz zmiany w procesach i produktach obsługiwanych w sieci agencyjnej,opracowujesz materiały, prezentacje, komunikację i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...