Firma Cartrack Polska Sp. z o. o. to lider na polskim i światowym rynku zajmujący się monitoringiem GPS, optymalizacją kosztów oraz zarządzaniem flotą samochodową.
Dzięki wspólnej pracy i dbałości o jakość na każdym etapie naszej codziennej działalności otrzymaliśmy Europejski Certyfikat JAKOŚCI ROKU 2015 w kategorii: usługa.
Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista w Dziale Telefonicznego Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Wykonywanie połączeń telefonicznych w celu umówienia spotkania z Klientami,
- bieżące wsparcie i ścisła współpraca z Regionalnymi Przedstawicielami Handlowymi,
- praca na wewnętrznym systemie / bazie danych CRM (Customer Relationship Management System),
- raportowanie swoich działań i postępów w pracy,
- bieżące wsparcie administracyjne Zespołu Telefonicznego Wsparcia Sprzedaży i Menedżera.
Profil Kandydata:
- Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta biznesowego,
- wykształcenie średnie, lub w trakcie studiów,
- znajomość środowiska MS Office, a w szczególności MS Excel w stopniu dobrym,
- wysoko rozwinięta umiejętność nawiązywania relacji z potencjalnymi Klientami,
- dobra organizacja czasu pracy,
- nastawienie na sukces i realizację wyznaczonych celów,
- zaangażowanie i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- chęć dalszego rozwoju w naszej organizacji.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- możliwość rozwoju w strukturach naszej firmy pod okiem doświadczonego zespołu,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po 3 miesięcznym okresie próbnym),
- normowane godziny pracy i wolne weekendy,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia ( podstawa + prowizja od sprzedaży + premia roczna),
- niezbędne narzędzia do pracy,
- szkolenia produktowe i wsparcie Opiekuna Nowego Pracownika.