Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
specjalista mid / junior umowa zlecenie / o dzieło pełny etat 25,00 - 30,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania: Telefoniczna obsługa klientów Prezentacja produktów, usług oraz aktualnych ofert; Aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Monitorowanie feedbacku od klientów;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Opis stanowiska sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych; budowanie pozytywnego wizerunku mBanku; Wymagania masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży - doświadczenie w sprzedaży...
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o., członek międzynarodowego holdingu Forum Media Group, poszukuje osoby do pracy w Dziale Obsługi Klienta i Logistyki na stanowisku:
Młodszy specjalista w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: Infolinia/02/2016
Wymagania:
wysoka kultura osobista
dobra dykcja i miły głos, swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
umiejętność samodzielnego działania
komunikatywność
dobra organizacja pracy
odporność na stres
bardzo dobra znajomość obsługi komputera
znajomość pakietu MS Office
znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Będziesz odpowiedzialny za:
telefoniczną obsługą Klientów (telefony przychodzące nie mające charakteru sprzedażowego)
obsługę poczty e-mail oraz komunikatora on-line
rozpatrywanie reklamacji klientów
przepływ informacji pomiędzy Klientami a pracownikami
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
specjalista mid / junior umowa zlecenie / o dzieło pełny etat 25,00 - 30,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania: Telefoniczna obsługa klientów Prezentacja produktów, usług oraz aktualnych ofert; Aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Monitorowanie feedbacku od klientów;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Opis stanowiska sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty) pozyskiwanie nowych klientów; realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych; budowanie pozytywnego wizerunku mBanku; Wymagania masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży - doświadczenie w sprzedaży...