Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, PINKO, TWIN-SET, UGG, Hugo Boss, Guess, Armani Jeans, Liu Jo, Calvin Klein i inne.
Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.
Aktualnie, w związku z dynamicznym rozwojem, do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie danych produktowych do systemu,
- Weryfikacja poprawności dokumentów,
- Przygotowywanie raportów, zestawień, statystyk oraz analiz rynku,
- Kontakt z kontrahentami w zakresie faktur, dostaw, rozbieżności,
- Współpraca z biurem księgowym i pozostałymi działami firmy,
- Bieżące wsparcie działu handlowego.
Wymagania
- Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Skrupulatność i dokładność,
- Komunikatywność, sumienność i rzetelność,
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole.
Oferujemy:
- Doświadczenie w solidnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Pełną wyzwań pracę wśród najlepszych marek modowych,
- Atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenia NNW),
- Atrakcyjne rabaty na nasze kolekcje,
- Możliwość dalszego rozwoju w ramach struktur Gomez.